Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd hoe groot een DVD voor de MS5500 is. Ik bedoel dan natuurlijk niet het formaat . Het gaat dan om de grootte van de data op de DVD. Ik wil dit graag weten om in te schatten (voor zover mogelijk) of er nog veel aan informatie bij kan of dat als men meer naar Oost-Europa gaat er een tweede DVD komt. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn zijn of haar DVD in de PC te stoppen en te kijken hoe groot de data is?
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Grootte MS5500 DVD
-
- Moderator
Grootte MS5500 DVD
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo ToHo,
Koop maar rustig een MS 5500, jouw systeem zal het niet meer meemaken dat er een tweede DVD nodig is. Ook al komt heel Oost Europa er bij, en alle flappentappen, flitspalen, McDoof's, Michelins en Varta's en weet ik wat al niet nog meer.
En als het al ooit nodig zou zijn, zou men nog naar een andere compressie techniek kunnen gaan
Geen van de DVD's zit op dit moment boven de 4GB, ruimte zat dus.
Groet,
JW
Koop maar rustig een MS 5500, jouw systeem zal het niet meer meemaken dat er een tweede DVD nodig is. Ook al komt heel Oost Europa er bij, en alle flappentappen, flitspalen, McDoof's, Michelins en Varta's en weet ik wat al niet nog meer.
En als het al ooit nodig zou zijn, zou men nog naar een andere compressie techniek kunnen gaan
Geen van de DVD's zit op dit moment boven de 4GB, ruimte zat dus.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi JW,
Bedankt voor je antwoord! Ik heb de MS5500 XL reeds besteld, dus die heb ik binnenkort ingebouwd en wel (doe ik zelf). Ik was gewoon ff benieuwd naar de grootte van de DVD. Maar aan je bericht te zien is er ruimte genoeg. Ben er blij mee, want kocht juist deze om van het DJ'en af te zijn . Nou weet ik ook wel dat het wel ff duurt voordat de DVD vol is, maar ik was bang dat de DVD nu al bijna aan zijn grens zat (gelukkig is dat dus niet het geval ).
Nogmaals bedankt,
Toho_NL.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb de MS5500 XL reeds besteld, dus die heb ik binnenkort ingebouwd en wel (doe ik zelf). Ik was gewoon ff benieuwd naar de grootte van de DVD. Maar aan je bericht te zien is er ruimte genoeg. Ben er blij mee, want kocht juist deze om van het DJ'en af te zijn . Nou weet ik ook wel dat het wel ff duurt voordat de DVD vol is, maar ik was bang dat de DVD nu al bijna aan zijn grens zat (gelukkig is dat dus niet het geval ).
Nogmaals bedankt,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |