Hallo mensen,
Weet iemand misschien of er alleen de kop van de GPS antenne los verkrijgbaar is voor een MS 5000? Dus het gedeelte wat je in de computer steekt. De antenne zelf is goed en vind het zonde om een hele nieuwe antenne te kopen. Topic heeft al bij te koop gevraagd gestaan, maar geen resultaat. Topsport bood mij al een nieuwe antenne aan, maar dat wil ik juist voorkomen (bij deze nog bedankt Topsport).
Sorry als topic hier niet thuis hoort
Ben nu eindelijk bezig met het hele systeem in te bouwen inclusief dvd speler, op alle advies, toch maar achteruitrijsignaal aan het trekken (heb de kabel onder mijn dorpellijst gevonden en scheelt dus een stuk draad en moeite [gewoon met een naald 1 voor 1 alle draadjes doorprikken en meten ]), snelheidpulse is al klaar, nu nog de puntjes op de i en niet te vergeten die GPS antenne kop!!!! (help)...als het af is ga ik er foto's maken en gij zult zien....
Met vriendelijke groet,
Ari
GPS antenne kop
-
- Junior Member
GPS antenne kop
Mazda 626 GE 1.8i DOHC HB K&N i.c.m. PC5100 - MM5000 - DVD & JVC Chameleon KD-LX10R
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Ari,
Je schrijft het zelf eigenlijk al, je vraag hoort hier niet thuis, is al gesteld bij /viewtopic.php?t=2332 en dus is dit een niet toegestane dubbel-posting.
Ik ga net niet zo ver om het weg te halen hier, maar dit topic gaat dus wel op slot
Groet,
JW
Je schrijft het zelf eigenlijk al, je vraag hoort hier niet thuis, is al gesteld bij /viewtopic.php?t=2332 en dus is dit een niet toegestane dubbel-posting.
Ik ga net niet zo ver om het weg te halen hier, maar dit topic gaat dus wel op slot
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 688