Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb gisteren een Toyota Avensis bwj. 2011 gekocht, hier zit er een navigatie TNS510 in, met een SD kaart van 2011 in.
Bij Toyota betaald men dus de volle pot, heeft er iemand nog een SD kaart voor deze navigatie liggen, met nieuwere kaarten op...
Ik ben sinds een tijdje weer gebruik gaan maken van de in mijn BMW ingebouwde MS5000. Deze is echter niet helemaal up to date.
Is er iemand die nog een CD'tje met de laatste software heeft liggen?
Ik woon in Geertruidenberg maar vind...
Beste, ik ben op zoek naar een update CD voor de navigatie kaarten van een KENWOOD DNX5240BT. Blijkbaar is die niet meer beschikbaar bij Garmin. Klopt dat? Kan ik die alsnog ergens vinden? Alvast dank!
Pieter S
We hebben een zenec 2010 in onze auto met beeldschermen in hoofdsteunen.
Nu zou ik graag weten hoe ik voorin (op het toestel) dvd kan uitschakelen en dat de kinderen achterin wel kunnen kijken.
Dus bijv voorin radio of navigatie aan en op de...
Ik ben weinig ervaren op het gebied van navigatie in de auto, en wil graag een tweedehands Pioneer aanschaffen. De Avic-modellen passen goed in mijn Alfa bijvoorbeeld. Maar ik wil er niet een waarbij je kaarten op cd staan - waardoor je geen cd kunt...
door dullaart1947 » 27 jan 2016 15:46 » in Renault
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een Renault grand scenec van 2007 met een Carminat Uniformeé2 navigatie systeem.
Nu ben ik op zoek naar de code om in het systeem menu te komen.
Kan iemand mij hier Aub aan helpen ?? :?: