Hallo,
Sinds kort ben ik in het bezit van de nieuwe pc 5200 met sd kaart Europa.
Bij speciale bestemmingen krijg ik echter geen meldingen van bv. apotheek, bank, betaalautomaat.
Wie kan mij aangeven wat er fout is gegaan?
bijvoorbaat dank
Balster Ploeger
Funktie: speciale bestemmingen bij VDO Dayton MS5200
-
- New Member
-
- Senior Member
Alleen bij de geslecteerde bijzondere locaties uit het Info menu en bij Infopunten geslecteerde items geven desgewenst ook een hoorbare waarschuwing.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
speciale bestemmingen bij pc 5200
Hallo,
Bedankt voor je reactie, maar ik doel niet op het info programma dat is me duidelijk.
Maar waar het niet goed gaat betreft het navigatie programma als ik daar functies opvraag onder speciale bestemmingen bv over banken, geldautomaten of een apotheek dan krijg ik niets, bij b.v. tankstations dan geeft het systeem wel de juiste zaken aan.
Wie helpt me uit de brand?
vr groet Balster Ploeger
Bedankt voor je reactie, maar ik doel niet op het info programma dat is me duidelijk.
Maar waar het niet goed gaat betreft het navigatie programma als ik daar functies opvraag onder speciale bestemmingen bv over banken, geldautomaten of een apotheek dan krijg ik niets, bij b.v. tankstations dan geeft het systeem wel de juiste zaken aan.
Wie helpt me uit de brand?
vr groet Balster Ploeger
Hide post links |
-
- Senior Member
Begrijp ik hieruit dat je geen apotheken, flappentappen en banken kunt vinden bij je POI's?
Welke SD kaart heb je er in zitten, die met TeleAtlas of met Navteq kaarten?
Groet,
JW
Welke SD kaart heb je er in zitten, die met TeleAtlas of met Navteq kaarten?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
In het geval van Navteq betaal je een vermogen extra voor de software om er daarna achter te komen dat er de helft minder POI's op staan dan bij TeleAtlas en bovendien dat hele categorieën gewoon "vergeten" zijn. Dit geldt o.a. voor de genoemde categorie "Bank"
Het is echter, ook bij Navteq zo dat je slechts voor bepaalde categorieën gewaarschuwd kunt worden.
Voorzover ik het kan beoordelen zijn dat uitsluitend de flitspalen en benzinestations. En alleen de TeleAtlas editie beschikt over de "Petrol Station Finder". Deze categorieën dienen in het Instellingenmenu bij Infopunten te worden aangevinkt evenals het luidsprekertje onderaan als je ook een hoorbaar signaal wenst.
Het is echter, ook bij Navteq zo dat je slechts voor bepaalde categorieën gewaarschuwd kunt worden.
Voorzover ik het kan beoordelen zijn dat uitsluitend de flitspalen en benzinestations. En alleen de TeleAtlas editie beschikt over de "Petrol Station Finder". Deze categorieën dienen in het Instellingenmenu bij Infopunten te worden aangevinkt evenals het luidsprekertje onderaan als je ook een hoorbaar signaal wenst.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Normal Member
Moet ik ook eens op dat luidsprekertje gaan letten en aanvinken; heb verschillende items aangevinkt en die worden fraai in de kaart weergegeven; dus horen kan ik ze dan ook........wat een geweldig systeem toch.
Wat ik wel gemerkt heb is dat je maar een beperkt aantal (5 of 6?) kan aanvinken die dan ook werkelijk zichtbaar/hoorbaar zijn.
Wat ik wel gemerkt heb is dat je maar een beperkt aantal (5 of 6?) kan aanvinken die dan ook werkelijk zichtbaar/hoorbaar zijn.
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat heb ik niet betoogd!Moet ik ook eens op dat luidsprekertje gaan letten en aanvinken; heb verschillende items aangevinkt en die worden fraai in de kaart weergegeven; dus horen kan ik ze dan ook........wat een geweldig systeem toch.
Alleen de categorieën uit het instellingen menu onder infopunten kun je hoorbaar maken.
Bij TeleAtlas zijn dat de Flitspalen etc en de benzinestations. Bij Navteq alleen Flitspalen
De zaken die jij hebt aangevinkt worden alleen weergegeven op de kaart.
Ik denk dat je je wel kunt voorstellen dat je daarvan geen hoorbare en zichtbare meldingen krijgt want dan zou je horendol worden als je bij elke automaat en bezienswaardigheid zo'n pop up in beeld krijgt met die vreselijke ping er ook nog bij.
Hide post links |
-
- Normal Member
Sorry Gerrit, verkeerd begrepen. Ik woon niet voor niets op het platte land........................
Heb net te horen gekregen dat een turbo-olieleiding in "back order" is; dus kan ik noooooog langer op mijn Passat wachten cq ben ik nog steeds niet in de gelegenheid jullie tips op mijn naviagatie toe te passen cq de instellingen te checken
Heb net te horen gekregen dat een turbo-olieleiding in "back order" is; dus kan ik noooooog langer op mijn Passat wachten cq ben ik nog steeds niet in de gelegenheid jullie tips op mijn naviagatie toe te passen cq de instellingen te checken
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 713