sinds kort heb ik een wisselaar aangesloten op mijn 4200RS. Bij het wisselen van cd's verschijnt de volgende tekst:
"CD PLAASTEN" dit vindt ik erg storend en ongelooflijk dom van VDO! Is hier iets aan te doen? ik wordt gek van het commentaar van passagiers die mij er steeds op wijzen.... zo toch niet mogen bij zo'n duur systeem en goede fabrikant...
foute tekst bij gebruik chd 602S wisselaar
-
- New Member
-
- Senior Member
Volgens mij geeft het systeem hierbij aan dat hij op dat moment een CD in het loopwerk aan het plaatsen is.
Op zich dus naar mijn mening helemaal niet zo'n domme melding. Je weet nu tenminste wat het systeem aan het doen is op de momenten dat het stil is.
Op zich dus naar mijn mening helemaal niet zo'n domme melding. Je weet nu tenminste wat het systeem aan het doen is op de momenten dat het stil is.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Bij mij komt de vraag op:
1. vind je de melding textueel storend, of
2. vind je het storend dat het systeem informatie van verschillende CD's nodig heeft?
als 1 aan de hand is: accepteer dat de melding jou stoort maar ga je er niet aan ergeren. Veranderen kan namelijk niet.
als 2 aan de hand is: koop een systeem gebaseerd op DVD. Dan staat alle info op 1 schijf en hoef je niet te wisselen.
M.a.w.: techniek heeft zijn beperkingen en daar moet je of mee leven of je moet andere techniek gaan gebruiken...
Groet,
Riekus
1. vind je de melding textueel storend, of
2. vind je het storend dat het systeem informatie van verschillende CD's nodig heeft?
als 1 aan de hand is: accepteer dat de melding jou stoort maar ga je er niet aan ergeren. Veranderen kan namelijk niet.
als 2 aan de hand is: koop een systeem gebaseerd op DVD. Dan staat alle info op 1 schijf en hoef je niet te wisselen.
M.a.w.: techniek heeft zijn beperkingen en daar moet je of mee leven of je moet andere techniek gaan gebruiken...
Groet,
Riekus
Hide post links |
-
- Senior Member
Het enige wat je hieraan kan doen is een melding sturen naar VDO waarin je aangeeft dat ze de tekst "CD PLAASTEN" moeten vervangen in "CD PLAATSEN" Dat zou dan in een nieuwe versie opgelost moeten worden.
Anders kan je eens proberen naar een andere taal over te schakelen bv. Engels dan klopt de tekst misschien wel maar dan zit je weer met het feit dat het engels is. Het blijft hoe dan ook behelpen.
Anders kan je eens proberen naar een andere taal over te schakelen bv. Engels dan klopt de tekst misschien wel maar dan zit je weer met het feit dat het engels is. Het blijft hoe dan ook behelpen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 567