hoi allemaal
Hier nog een vraagje van mij over mijn nieuwe pc 5200.
hoe kan ik bij deze navigatie de flits informatie actieveren ?????
en kan ik ook bij de pc 5200 nieuwe POI toe voegen ?? ik zou namelijk graag alle bp tankstations er in willen hebben omdat ik voor mijn werk daar moet tanken.
ik hoop dat er iemand is die mij met deze vragen kan helpen
met vriendelijke groet,
andrets
Flitsinformatie op de VDO Dayton MS5200
-
- New Member
-
- Senior Member
een aantal hobbyisten is hiermee bezig. Voorlopig nog niet officiëel mogelijken kan ik ook bij de pc 5200 nieuwe POI toe voegen ??
hoe kan ik bij deze navigatie de flits informatie actieveren ?????
- ga naar menu instellingen
kies het gewenst info punt
activeer het bewuste infopunt
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
pc 5200
hoi gerritje
ik krijg bij mijn flits info alleen de webpagina tezien waar word verteld dat ze niets kunnen garanderen en zo.
maar nu weet ik niet of die ook daatwerkelijk aan staat ?
heb je met de flits info ook de vaste flits palen of alleen de flits meldingen die via de radio binnen komen ??
ik heb de handleiding gedownload erg bedakt hiervoor.
ik hoop dat ze snel iest vinden dan op het gebeuren van de POI dat je die er kan in zetten.
Nog een vraagje aan je als het mag.
waarom heeft mijn systeem eigenlijk 2 sd sleuven waar is die 2e voor weet jij dat ???
gr. andré
ik krijg bij mijn flits info alleen de webpagina tezien waar word verteld dat ze niets kunnen garanderen en zo.
maar nu weet ik niet of die ook daatwerkelijk aan staat ?
heb je met de flits info ook de vaste flits palen of alleen de flits meldingen die via de radio binnen komen ??
ik heb de handleiding gedownload erg bedakt hiervoor.
ik hoop dat ze snel iest vinden dan op het gebeuren van de POI dat je die er kan in zetten.
Nog een vraagje aan je als het mag.
waarom heeft mijn systeem eigenlijk 2 sd sleuven waar is die 2e voor weet jij dat ???
gr. andré
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je nu een splinternieuw systeem hebt waarom moet je dan de handleiding eigenlijk downloaden? Die wordt er toch gewoon bijgeleverd mag ik hopen.
Daar kun je een SD kaart insteken. O.a voor een firmware update moet je slot 2 gebruiken. Volgens andere bronnen zou je daar ook een SD kaart met extra reisinformatie e.d. in kunnen steken.
Overigens heb ik (nog) geen MS5200 dus het lijkt mij dat jij als eigenaar beter op de hoogte zou moeten zijn dan ik.
Ik neem aan dat je ook al eens op de bijgeleverde DVD hebt gekeken, daar staan ook de gebruiksaanwijzingen in pdf-formaat.
viewtopic.php?highlight=ms5200&t=7397
De vaste flitsers voor de wel toegestane landen kun je activeren door bij instellingen/infopunten bij ieder land apart het vinkje te zetten. Vergeet daarna niet ook een vinkje bij het luidspeakertje te zetten.
Je maakt nog een denkfoutje vrees ik.
De vaste flitsers kunnen als POI zijn opgenomen in de database en als zodanig op het scherm getoond worden. De mobniele daarentegen worden als verkeersinfo ddorgegeven door de commerciële radiostations bij de TMC informatie.
Wat denk je nu zelf?waarom heeft mijn systeem eigenlijk 2 sd sleuven waar is die 2e voor weet jij dat ???
Daar kun je een SD kaart insteken. O.a voor een firmware update moet je slot 2 gebruiken. Volgens andere bronnen zou je daar ook een SD kaart met extra reisinformatie e.d. in kunnen steken.
Overigens heb ik (nog) geen MS5200 dus het lijkt mij dat jij als eigenaar beter op de hoogte zou moeten zijn dan ik.
Ik neem aan dat je ook al eens op de bijgeleverde DVD hebt gekeken, daar staan ook de gebruiksaanwijzingen in pdf-formaat.
viewtopic.php?highlight=ms5200&t=7397
De vaste flitsers voor de wel toegestane landen kun je activeren door bij instellingen/infopunten bij ieder land apart het vinkje te zetten. Vergeet daarna niet ook een vinkje bij het luidspeakertje te zetten.
Je maakt nog een denkfoutje vrees ik.
De vaste flitsers kunnen als POI zijn opgenomen in de database en als zodanig op het scherm getoond worden. De mobniele daarentegen worden als verkeersinfo ddorgegeven door de commerciële radiostations bij de TMC informatie.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-