allereerst goedendag allemaal !!
Mijn vraag is deze:
Ik zie wel eens in sommige wagens met hetzelfde systeem als ik (MS5200) dat zij concerten en films kijken op het scherm, nu is mijn vraag hoe ik dat voor elkaar boks, een dvd en/of cd met dergelijk materiaal doetbij mij niets als ik die in het systeem steek.
Enige hulp is welkom
René
Films en concerten op mijn vdo
-
- New Member
-
- Senior Member
Hoe jij het voor elkaar krijgt om te testen of een CD of DVD werkt in jouw systeem is me een raadsel.een dvd en/of cd met dergelijk materiaal doetbij mij niets als ik die in het systeem steek
Een MS5200 heeft een computer met een SD-kaart en je moet van heel goede huize komen om daar een schijf in te prakken.
Maar zelfs als het zou kunnen, waar wil je het geluid van de flims en concerten dan uit laten komen. Uit dat enkele speakertje in de monitor. Een MS5200 is geen geluidsinstallatie
Niet zelden is het zo dat degenen die overwegen om deze faciliteiten op hun navigatiescherm te tonen het minder nauw nemen met de veiligheid van andere weggebruikers en om dit goed te praten, telkens beginnen te severen over de bijrijder die zich verveelt of dat het alleen maar voor tijdens de rustpauzes is
Ondertussen zien ik en vele anderen nogal wat rijders met een videootje op hun scherm met 120 voorbijkomen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik nam aan dat je wel begreep dat ik het materiaal op een SD kaart kopieer (8GB)
Hide post links |
-
- New Member
Maar ook dit, mijn audio gaat over het speaker systeem in de auto. Dit is meer dan een goed geluid
Hide post links |
-
- Senior Member
Maar je schrijft iets anders en sommigen zijn heel doortastend in het proppen van schijfjesIk nam aan dat je wel begreep dat ik het materiaal op een SD kaart kopieer (8GB)
Dan wordt het nu dus echt tijd dat je wakker begint te worden
In de eerste plaats herkent het systeem geen SD kaarten groter dan 2 Gb. Dit staat trouwens in de gebruiksaanwijzing.
Verder is het geen videospeler, zit er geen menu in voor de bediening en ga zo maar door.
Het lijkt me niet buitengewoon moeilijk te begrijpen dat het niet kan.
Een kinderhand is gauw gevuld zegt het spreekwoord. Het geluid van de PC5200 is mono, beperkt in het freguentiebereik en tot nu toe heb je alleen spraak kunnen testen en een enkele ping van een waarschuwing. Om dan te beweren dat het geluid meer dan goed is begrijp ik even nietMaar ook dit, mijn audio gaat over het speaker systeem in de auto. Dit is meer dan een goed geluid
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Neerhalend? Welnee !!
Ik vraag gewoon iets, als je nu zegt dat het systeem geen 8 GB pakt dan is daarmee de kous af en is een adequaat antwoord gegeven. In plaats van mij neerhalen zodat het lijkt dat ik één of andere mongool ben.
Verder,
Alsnog bedankt voor de info, ik weet nu waar ik sta, verdere informatie wat betreft de rijveiligheid, ik wilde dit uitproberen ipv een dure dvd speler met scherm aan te schaffen voor de kinderen achterin.
Nu blijkt overigens dat ik dat wel moet doen wil ik bob de bouwer laten zien aan de kids terwijl ik rij, lekker naar bob kijken ipv aan mijn kop zeuren !!
Ik vraag gewoon iets, als je nu zegt dat het systeem geen 8 GB pakt dan is daarmee de kous af en is een adequaat antwoord gegeven. In plaats van mij neerhalen zodat het lijkt dat ik één of andere mongool ben.
Verder,
Alsnog bedankt voor de info, ik weet nu waar ik sta, verdere informatie wat betreft de rijveiligheid, ik wilde dit uitproberen ipv een dure dvd speler met scherm aan te schaffen voor de kinderen achterin.
Nu blijkt overigens dat ik dat wel moet doen wil ik bob de bouwer laten zien aan de kids terwijl ik rij, lekker naar bob kijken ipv aan mijn kop zeuren !!
Hide post links |
-
- Senior Member
Er wordt door mij geenszins geïmpliceerd dat je aan het Down-syndroom zou leiden, maar de gedachtengang en wijze van vraagstelling zijn nogal simplistisch en reden genoeg om iemand eventjes wakker te schudden.
Hide post links |
-
- Senior Member
Da's één verhaal. Maar ook al zou je een film of wat dan ook op een 2GB kaart zeten die op zich wel gebruikt kan worden, dan nog zou je die film niet kunnen afspelen. De PC 5200 is bedoeld voor navigeren, iets anders kan hij niet.RJMS schreef:Neerhalend? Welnee !!
Verder,
Overigens, een losse DVD speler met scherm voor de kids achterin koop je voor een zacht prijsje in allerlei zaken.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Average Member
kun je niet de multimedia box van VDO op de monitor en nav computer aansluiten om vervolgens toch de DVD op het scherm te laten zien? of zijn die boxen niet meer te koop? (op de site van VDO: MC5400) Je hebt dan een andere box maar kunt wel het scherm gebruiken. (en dat zou ook kunnen verklaren dat je auto's met een nav systeem met vdo scherm hebt zien rijden waarbij op het scherm een dvd getoond werd).
Hide post links |
-
- New Member
Als antwoord op zowel Botter als JW.
Die box kost meer dan een degelijke dvd speler met scherm, ik dacht eigenlijk dat het overbodig zou zijn als mijn huidige navigatie systeem dit aan zou kunnen.
Helaas maar is niet anders.
Bedankt voor ieders antwoordt
Groetjes
Die box kost meer dan een degelijke dvd speler met scherm, ik dacht eigenlijk dat het overbodig zou zijn als mijn huidige navigatie systeem dit aan zou kunnen.
Helaas maar is niet anders.
Bedankt voor ieders antwoordt
Groetjes
Hide post links |
-
- Average Member
Ik heb een multimedia box te koop voor 50 euro.
Een dvd speler met scherm kost meer....
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !
Dan ga ik naar mijn werk !
Hide post links |
-
- Senior Member
Hide post links |
-
- New Member
quattro_rs schreef:Ik heb een multimedia box te koop voor 50 euro.
Moet die DVD speler bij die multimedia box ?JW schreef:Maar dan moet er wel een DVD speler bij
Dan is een complete set toch goedkoper
Hide post links |
-
- Junior Member
multiemedia box
ik heb hier een multiemedia box en een dvd liggen die ik niet meer gebruik.
dus wie er een zoekt.
heb het hier ook werkende via een pioneer radio het geluid.
en moet zeggen werkt goed.
dus wie er een zoekt.
heb het hier ook werkende via een pioneer radio het geluid.
en moet zeggen werkt goed.
Hide post links |
-
- Senior Member
Vermeld even welke MM box je hebt, en welke DVD speler. En zitten de kabels er ook bij?
Als je dat wilt verkopen, zet dat dan bij "Te Koop aangeboden", da's een aparte rubriek.
Groet,
JW
Als je dat wilt verkopen, zet dat dan bij "Te Koop aangeboden", da's een aparte rubriek.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 550
-
-
Weergaves: 516
-
-
Weergaves: 1064
-
-
Weergaves: 666
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800
-
-
kaarten voor mijn Ipaq 2210
door mmols4088 » 09 aug 2016 23:14 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software -
Weergaves: 573
-
-
-
Weergaves: 554