Favoriete functie in instellingenmenu

Riekus
Senior Member

Favoriete functie in instellingenmenu

Bericht door Riekus »

1. In het instellingenmenu (MS5500, SW 9.1) staat grijsgedrukt, dus niet bereikbaar, de functie: favoriete functies.

Wie weet wat hiermee mogelijk is en hoe dit te geactiveerd te krijgen??? In de meegeleverde handleiding kan ik
helemaal niets terugvinden over dit menu-item. :evil:

2. Ik was/ben in de veronderstelling dat de kaartschaal automatisch aangepast zou worden bij naderen van de bestemming. Dat gebeurt bij mij echter niet. Moet ik daarvoor iets activeren of wijzigen in de instellingen? Of heb ik het helemaal mis en is dat gewoon niet mogelijk :?:

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo Riekus,

Welke A/B heb je bij je systeem?
Alleen met de nieuwe A/B is de favorieten funktie te bedienen, nadat je eerst die A/B geactiveerd hebt.

Hoe dat precies zit met het automatisch aanpassen vande schaal weet ik niet, bij de 5000 is dat in elk geval niet zo.
Wat doet jou veronderstellen dat dit bij de 5500 wel zo is?

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hansvl
Junior Member
Junior Member

Bericht door hansvl »

Dag Riekus,
Ik was ook benieuwd naar deze "favoriete functie" die ik te zien kreeg na een update naar 5076.
In de sektie Handleidingen (zie boven) vond ik echter toen wel:
Prepared for new remote control
For beginning of 2003 a new remote control is planned (separate PIG will be prepared in time). This new remote control supports some new feature this software is prepared for. One feature has to be supported by a special menu item you can find behind ‘System settings’. It is the ‘favourite’ function. This feature does not work with the current system configuration. Detailed description will follow within the above mentioned PIG.
Dus voor mij is dit niet weggelegd.

ad 2. Toevallig zat ik vandaag ook wat te spelen met de kaartoptie (zo hard reden we vandaag toch niet op de snelweg) en vroeg me toen inderdaad ook af of het niet mogelijk was om naarmate je dichter bij je bestemming bent de kaart automatisch een andere schaalverdeling aan te laten nemen. Niet dus.

Vind dit wel een goed idee voor volgende modellen. (Waar hangt de ideenbus van VDO :D )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member

Bericht door Riekus »

Allen,

Volgens de leverancier heb ik de nieuwste, standaard, afstandbediening bij de MS5500.
De indeling op de AB wijkt ook af van de AB cf de handleiding.

Het is de afstandsbediening met 3 langwerpige toetsen onderaan zonder draadverbinding naar de computer zelf. (dus alleen maar op batterij functionerend) (op de plaatjes van de MS5500 staat deze afstandsbediening)

Mbt aanpassen schaal: ik meen dat ergens gelezen te hebben maar begin nu naar aanleiding van jullie opmerkingen te twijfelen...

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Han
Senior Member

Bericht door Han »

Bij de instelingen staat ook item afstandsbediening daar kan je ook voor de RC5400 kiezen en dat zal jij nog moeten doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member

Bericht door Riekus »

helemaal perfect nu !! Dank. Wat stom :oops: De installateur had de andere afstandsbediening aangekruist....

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”