even wat doms bekennen

arius
Junior Member
Junior Member

even wat doms bekennen

Bericht door arius »

Hallo allemaal,

tja ik moet toch even wat bekennen voor mij :oops: , voor jullie :lol: , het volgende, sinds ik de pc 5600 heb ingebouwd, zat ik al met het tmc signaal, eerst dacht ik dat het gebonden was aan het C-iq, dus eigenlijk niet echt veel aandacht aangegeven, naar mate ik dit forum verder doorspitte kwam ik er achter dat het standaard in de navigatie zit soms had ik wel iets ontvangst(sky radio), maar meestal dus niks, er stonden wel 3 zenders in het tmc gedeelte, maar nooit kreeg ik een melding, van de week heb ik een parrot ingebouwd(had een nokia), toen pas kwam ik er achter, dat de plak antenne die ik altijd voor de tmc antenne aanzag, van de carkit was 8) 8) , ik heb dus nu de aansluiting die er zat over het hoofd gezien en de gps antenne aansluiting aangezien voor de plak antenne, gisteren dus maar gelijk een actieve antenne gehaald, en deze net aangesloten, en jaaaaaaaaa, 4 zenders had hij gelijk te pakken :D :D , nu dus wachten op een stukkie rijden, en kijken of het werkt, ach ja blunders worden gemaakt, en ik wil jullie ook even laten lachen,

grtjes arius

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Een mens is nooooooit te oud om wat te leren :wink:

Veel plezier verder met je systeem, da's nog altijd een van de beteren :idea:

Groet,