Mijn dvd navi werkt op zich prima, maar het kan wel een upgrade gebruiken. Ik heb voor een nette prijs een PC5200 op de kop kunnen tikken. Nou heb ik het volgende probleem; ik krijg de oude navigatiecomputer niet gedemonteerd. Het lijkt alsof het ding in zo'n 1din radioslede zit maar ik heb vanalles geprobeerd en ik krijg hem er niet uit. Ik heb verschillende beugeltjes geprobeerd (je weet wel, van die dingen waarmee je ook autoradio's uit de slede haalt) maar hij lijkt muurvast te zitten. Is het jullie bekend hoe BMW die dingen toendertijd in de kofferbak monteerde? Moet ik het op een andere manier proberen? Jullie hulp is zeer welkom!
Bijkomende vraag: Als het me uiteindelijk gaat lukken, dan moet de PC5200 op de plek van de PC5500 komen. Zoals jullie ongetwijfeld weten is de PC5200 echter veel kleiner dan de PC5500 en past hij niet in zo'n DIN opening. Is daar een oplossing voor? Een verloop ofzo, of montagebeugels oid? Hoe krijg ik mijn nieuwe navigatiecomputer passend in een 1din opening?