Wij hebben sinds kort een nieuwe auto met een VDO MS-4100 systeeem erin waar we heel tevreden over zijn, maar we hebben nog 1 simpelevraag!
Hoe kan je de ingevoerde bestemming wijzigen of cancellen terwijl je rijdt?
Ik hoop dat ieand mij kan helpen want het is heel erg irritant om met navigatie te rijden die een andere bestemming heeft.
Alvast bedankt
Bob Breijs
De navigatie vroegtijdig beeindigen tijdens het rijden?
-
- New Member
-
- Senior Member
De reden dat je de bestemming niet kan veranderen komt omdat het een BPM toestel is.
Je kan natuurlijk ook een bestemming opgeven voor je weggaat heb je er ook geen last van.
Zoek een beetje op het forum, dan vind je wel een gewenst antwoord.
Je kan natuurlijk ook een bestemming opgeven voor je weggaat heb je er ook geen last van.
Zoek een beetje op het forum, dan vind je wel een gewenst antwoord.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Mag ik even een vervolgvraag stellen? Ik heb nu al enkele keren iets over een BPM toestel gelezen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat dit nu is.. Kan iemand me misschien uitleggen wat dit is (of een verwijzing geven naar de uitleg (heb al gezocht maar kon niets vinden)).
Alvast hartelijk dank,
Toho_NL.
Alvast hartelijk dank,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
Bij elke nieuwe auto moet je (heelveel) BPM betalen dat is dan ook de reden dat de auto's in nederland zo duur zijn.
Als je de prijzen van auto's zonder BPM en BTW bekijkt is nederland een van de goedkoopste landen.
Er zijn dus optie's waardoor je een BPM verlaging kan krijgen, daaronder vallen BV cruise control / navigatie.
Bij navigatie is het dan ook verplicht om deze niet onder het rijden te kunnen bedienen, mocht je dit dus wel willen dan moet je eigelijk nog een stukje BPM gaan betalen.
Als je de prijzen van auto's zonder BPM en BTW bekijkt is nederland een van de goedkoopste landen.
Er zijn dus optie's waardoor je een BPM verlaging kan krijgen, daaronder vallen BV cruise control / navigatie.
Bij navigatie is het dan ook verplicht om deze niet onder het rijden te kunnen bedienen, mocht je dit dus wel willen dan moet je eigelijk nog een stukje BPM gaan betalen.
Hide post links |
-
- Moderator
Aha, bedankt voor de uitleg .
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo ToHo,
In dit draadje viewtopic.php?t=1800&start=15 is er wat meer over geschreven, en er staat ook nog een verwijzing in.
Een goed verhaal heeft gestaan in Autovisie 1/04, met als kop: Blauwe Zone, lokkertjes dankzij BPM. Ik zal het wel een keer scannen, en toesturen aan de geïnteresseerde(n). Hier kan ik het natuurlijk niet publiceren, vanwege copyright
Groet,
JW
In dit draadje viewtopic.php?t=1800&start=15 is er wat meer over geschreven, en er staat ook nog een verwijzing in.
Een goed verhaal heeft gestaan in Autovisie 1/04, met als kop: Blauwe Zone, lokkertjes dankzij BPM. Ik zal het wel een keer scannen, en toesturen aan de geïnteresseerde(n). Hier kan ik het natuurlijk niet publiceren, vanwege copyright
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Moderator
Als je mij dat een keertje zou willen sturen, dan graag.
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- New Member
ik heb zelf een 4200RS (ook BPM) het vreemde is dat ik tijdes het rijden wel de route kan wijzigen/stoppen. Ik doe dat op de volgende manier: ik heb de maximum snelheid ingesteld op 130km/h. Als je deze even overschrijdt krijg je een melding die je automatisch in het nav menu brengt. vanaf hier kan ik wel stoppen/wijzigen. Ben benieuwd of het op de 4100 ook werkt.... Succes.
Skoda Fabia RS (1.9TdI)
VDO 4200 RS.CHD 602 S
"Always look on the bright side of life"
VDO 4200 RS.CHD 602 S
"Always look on the bright side of life"
Hide post links |
-
- Senior Member
@ ToHo en Fantom,
Stuur me even jullie privé adres via een PB, dan doe ik het dezer dagen.
Groet,
JW
Stuur me even jullie privé adres via een PB, dan doe ik het dezer dagen.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Normal Member
Als je in het "service" menu op de MS4100 de code 6330 (als ik me niet vergis) ingeeft dan kan je bij bestemmingsinvoer tijdens het rijden een vinkje aanvinken, dan lukt het wel.
Groetjes Bart.
Groetjes Bart.
Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves.
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor jullie berichtjes
Ik had de search wel gebruikt wist alleen niet dat die bpm ook voor onze navigatie gold, ik ga morgen even proberen om in dat menuutje te komen!
Ik hou julli op de hoogte
Groetjes,
Bob
Ik had de search wel gebruikt wist alleen niet dat die bpm ook voor onze navigatie gold, ik ga morgen even proberen om in dat menuutje te komen!
Ik hou julli op de hoogte
Groetjes,
Bob
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
F930BT valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden
door Verwijderde gebruiker 127900 » 19 aug 2017 20:10 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 590
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 255
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 531
-