Hallo,
Ik heb een vraag over de tijdsinstelling en datuminstelling op mijn Carin 522.
Als ik mijn cd erin doe wordt de tijd van 01.00 aangeven en de datum 25/08/1997, kan iemand mij opweg helpen hoe ik deze kan aanpassen na de juiste tijd en datum.
Heb reeds veel geprobeerd maar kom nergens tegen hoe ik de tijd en datum moet aanpassen, ook niet in de handleiding.
Thanks
Datuminstelling en tijdsinstelling komen niet overeen
-
- New Member
-
- Senior Member
Je kunt de datum en tijd van je Carin, en geen enkel ander GPS systeem aanpassen.
Deze gegevens worden berekend uit de ontvangst van tenminste 3 satellieten en vormen feitelijk het principe waarop de GPS navigatie is gebaseerd.
Als er dus geen correcte datum/tijd wordt getoond zul je iets moeten doen aan de ontvangst. Dat kan zowel een oorzaak hebben in de antenne, de kabel, connector of binnenin de computer waar de ontvanger zich bevindt.
Deze gegevens worden berekend uit de ontvangst van tenminste 3 satellieten en vormen feitelijk het principe waarop de GPS navigatie is gebaseerd.
Als er dus geen correcte datum/tijd wordt getoond zul je iets moeten doen aan de ontvangst. Dat kan zowel een oorzaak hebben in de antenne, de kabel, connector of binnenin de computer waar de ontvanger zich bevindt.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |