Computer van Philips Carin 520 horizontaal of vertikaal?
-
- New Member
Computer van Philips Carin 520 horizontaal of vertikaal?
Beste mensen is het een probleem om de pc vertikaal in de kofferbak te monteren?, In mij auto kan deze niet onder de stoel gemonteert worden i.v.m. een lade die daar gemonteerd is. De computer komt aan de wand van de kofferbak te zitten.
laguna grand tour 1.9 DCI. Carin 520.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Je hebt een Philips Carin 520 he (aan je onderschrift te zien)? Als ik het goed heb kan dat niet. Hij zal dan niet goed werken. Er is vast iemand op het forum die dit even kan uitleggen (of aangeven dat ik ongelijk heb).
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- New Member
damn dan heb ik een probleem. Als de comp horizontaal moet dan kan hij bijna nergens gemonteerd worden in mijn auto. Onder de stoelen zitten ladekastjes die er bijna niet uit te halen zijn. En de kofferbak is ook geen optie want het is een stationwagen. Heeft iemand een optie voor me?. Met een laguna grand tour????
Hide post links |
-
- Moderator
1. IN die ladekastjes?
2. in het reservewiel? Dit laatste heb ik vroeger in, meen m'n Passat, ook wel eens gedaan met een keurig stuk schuim om eea pas te maken. Heeft altijd prima gewerkt.
2. in het reservewiel? Dit laatste heb ik vroeger in, meen m'n Passat, ook wel eens gedaan met een keurig stuk schuim om eea pas te maken. Heeft altijd prima gewerkt.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Moderator
Ik rij dan de megane grand tour, maar ik heb de computer in het hjandschoenvakje zitten. Hangt er in. Door een uitgang van de airco is het handschoenenvakje ook altijd nog iets gekoeld (mocht de pc te warm worden)
Verder heeft de Megane ook nog aan bestuurders en bijrijderszijde in de vloer (waar je voeten staan) ook nog kleine vakjes. Deze waren volgens de inbouwer ook een mogelijkheid.
Geen idee of de Laguna dat ook heeft, maar ik hoop dat je er iets aan hebt.
Frits de Laar
Verder heeft de Megane ook nog aan bestuurders en bijrijderszijde in de vloer (waar je voeten staan) ook nog kleine vakjes. Deze waren volgens de inbouwer ook een mogelijkheid.
Geen idee of de Laguna dat ook heeft, maar ik hoop dat je er iets aan hebt.
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Voor alle duidelijkheid: de Carin 520 computer, de 22SY586 dus moet beslist horizontaal gemonteerd worden, in alle richtingen dus. De latere computer 22SY588 van de MS 5000 heeft een mogelijkheid tot enige correctie, die van de 520 dus niet.
Voorts moet je voldoende ruimte achter de computer laten voor de koeling, zie het inbouwvoorschrift.
Aan die gegevenheden is niks te veranderen, je zult dus in je Laguna een oplossing moeten vinden waarbij aan die eisen voldaan wordt. Als je dat niet doet zal je computer problemen geven.
Groet,
JW
Voor alle duidelijkheid: de Carin 520 computer, de 22SY586 dus moet beslist horizontaal gemonteerd worden, in alle richtingen dus. De latere computer 22SY588 van de MS 5000 heeft een mogelijkheid tot enige correctie, die van de 520 dus niet.
Voorts moet je voldoende ruimte achter de computer laten voor de koeling, zie het inbouwvoorschrift.
Aan die gegevenheden is niks te veranderen, je zult dus in je Laguna een oplossing moeten vinden waarbij aan die eisen voldaan wordt. Als je dat niet doet zal je computer problemen geven.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Die opmerking van Ritselaar over het gekoelde handschoenenkastje (hebben veel auto's tegenwoordig!) is dus best praktisch!
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Normal Member
Omdat het een stationwagen is kan de computer waarschijnlijk niet aan de hoedenplank. Maar plat op de bodem van de kofferbak? Alleen oppassen dat je er geen rommel op dumpt. Zelf heb ik een 406 sedan, voorheen zat de computer onder de bijrijders stoel tot iemand zo vriendelijk was om die ongevraagd te verwijderen. Tegenwoordig zit de computer in de kofferruimte aan de rechter zijde in een zelf gemaakt paneel. Is wel wat werk maar ziet er best goed uit. Heb eventueel wel een foto om je een idee te geven.
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011
Hide post links |
-
- New Member
Allereerst beankt voor alle tips. Heb vandaag samen met ene collega even alles goed bekeken We hebben samen het opbergvakje onder de bijrijdersstoel er netjes kunnen uithalen Zaten vast met klemmetjes welke eerst ingedrukt moesten worden en daarna kon je het kastjer vanachteruit gewoon onderuit trekken. Nu is de computer onder de stoel gemonteert en zit op de beugel waar eerst het kastje op gemonteert zat. Het ziet er echt super uit zo. Heb de antenne netjes weggewerkt in de achterklep en navi werkt prima.
mensen bedankt voor de tips en derg.
mensen bedankt voor de tips en derg.
Hide post links |
-
- Moderator
Mooi opgelost, veel plezier ermee!
TomTom One XL Europa