cd wisselaar

André Belloq
New Member
New Member

cd wisselaar

Bericht door André Belloq »

Wij hebben zojuist een Daewoo Lacetti gekocht met daarin een VDO/Dayton ms 4200 navigatiesysteem. De auto moet nog bij de garage rij-klaar gemaakt worden. Aangezien wij geen ervaring hebben met een navigatiesysteem heb ik mij bij deze site aangemeld, want ongetwijfeld zullen er bij ons op kort termijn vragen gaan ontstaan over de navigatie op zich. Zo heb ik ergens op een site gelezen dat met dit systeem, zonder een cd-wisselaar, er tijdens het navigeren niet een cd afgespeeld kan worden, of althans geen cd beluisterd kan worden. Nu is het zo dat wij bij dit systeem een cd-speler meegeleverd krijgen, die door de garage zal worden ingebouwd. Waarschijnlijk hoort de cd-speler bij het navigatiesysteem. Nu is een cd-speler in wezen geen cd-wisselaar. Onze vraag is: kunnen wij nu wel tijdens het navigeren naar een cd luisteren of moet je daarvoor specifiek een wisselaar hebben? Alvast bedankt voor de reaktie
Wij rijden in een Daewoo Lacetti en maken gebruik van het VDO/Dayton ms 4200 navigatiesysteem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Han
Senior Member

Re: cd wisselaar

Bericht door Han »

André Belloq schreef:Nu is het zo dat wij bij dit systeem een cd-speler meegeleverd krijgen, die door de garage zal worden ingebouwd.
Je mag er bijna vanuit gaan dat dit een wisselaar of bedoelen ze de navigatie kan ook cd's afspelen ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • probleem RNS510 wisselaar
    door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 568