cd vast in ms4200

jwv
New Member
New Member

cd vast in ms4200

Bericht door jwv »

:cry: Na de navi cd gewisseld te hebben voor een muziek cd wil deze niet afspelen. Het display vermeldt: laadt cd.
Echter wil de cd niet meer uit het apparaat. de eject knop functioneert niet :?: Wie weet hiervoor een oplossing?
Cd(muziek) vast in VDO MS 4200
OP cd menu drukken geeft de melding plaats cd(ondanks dat de cd zich in het toestel bevindt)
DE cd wil niet meer uit de speler, op eject drukken geeft geen resultaat.
Wie weet een oplosing voor dit probleem??
JWV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo,

Da's heel vervelend inderdaad, het komt meer voor.
Op dit forum is dat al eerder aan de orde geweest, even zoeken dus, en daar staan ook een paar tips bij, als ik me goed herinner van BMIS en Frans Nacht.

Zoek dus even, en kijk dan of die tips je verder helpen.

Overigens, was die muziek CD die er nu in zit een goed exemplaar, al dan niet een kopie, waarbij als het inderdaad een kopie is er geen opgeplakt label op zit? Want dat laatste kan tot desastreuze gevolgen leiden, je zou niet de eerste zijn waarbij de zaak muurvast komt te zitten. En dan is maar één weg: naar de reparateur :!: :cry:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zilverleon
New Member
New Member

Re: cd vast in ms4200

Bericht door zilverleon »

jwv schreef::cry: Na de navi cd gewisseld te hebben voor een muziek cd wil deze niet afspelen. Het display vermeldt: laadt cd.
Echter wil de cd niet meer uit het apparaat. de eject knop functioneert niet :?: Wie weet hiervoor een oplossing?
Heb dit ook gehad met mijn MS4200RS. Mijn remedie: radio ff uitbouwen, voedingsspanning af- en weer aankoppelen. Daarna geen problemen meer gehad.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”