CD PAKKET MS4200RS

HBTJannes
New Member
New Member

CD PAKKET MS4200RS

Bericht door HBTJannes »

Goedemiddag,

Ik heb onlangs een SKODA FABIA gekocht. met een MS4200RS erin.
Hierbij zat ook een doos met allerlei cd pakketen van kaarten van 2004 tot 2007.
Tele Atlas 2004/01 cd 2 t/m 5
Tele Atlas 2004/02 cd 1 t/m 5
Navtech 2004/01 cd 1 t/m 4

Tele Atlas 2005/06-1 cd 1 t/m 5 + EUROPE cd Mainroads
Tele Atlas 2006/07-1 cd 1 t/m 5 + EUROPE cd Mainroads

Verder zit er nog 2x een Navigation Operation Software MO 4265SR deze lijken dezelfde
en 2 handleiding boekjes en de ORIGINELE doos met Sticker Serial no en NAVI- ID

ik kan momenteel met cd 4 Tele Atlas 2006/07-1 op weg door nederland. maar hij gaf aan dat het bijna verloopt. wat kan ik hier aan doen wie heeft er TIPS voor mij

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Jij hebt een voormalig C-IQ systeem waarvan het abonnement binnenkort afloopt. Daarna rest je nog slechts 1 oplossing en dat is het aanschaffen van een Supercode CD incl de bij jouw apparaat behorende supercode. Hiermee schakel jij je navi voor altijd vrij voor het gebruik van dit soort cd's
Kijk eens hier: www.vdodayton-shop.nl of www.navco.nl

Misschien dat je Europe CD Main Roads 2006/07 nog wel enige tijd kunt gebruiken omdat daar een aparte code op kan zitten. Alle andere cd's behalve die met de systeemsoftware MO4265 kun je dan gewoon (milieuvriendelijk) wegdoen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Wanneer loopt dat af? Dat kun je zien bij het Menu-punt Mijn C-IQ Daar kun je ook zien wat er precies vrijgeschakeld is.

Als het afloopt ga je over op Supercode. Daar is op dit forum al een heleboel over geschreven.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HBTJannes
New Member
New Member

Bericht door HBTJannes »

Bedankt voor de snelle reactie, als ik het goed gezien heb is Belgie en Nederland actief van 16-03-08 t/m 17-03-08
Wat is er dan voor mij mogelijk, zit er geen standaard software bij dat je altijd kan navigeren, zoals bij een tom tom of een mio. (ook al is het dan verouderd) dat had ik verwacht namelijk.

Stel dat ik nu een supercode aanschaf is dat een eenmalig aankoop of betaal ik dan jaarlijks ook weer aan updates. en is ie dan voor altijd vrijgeschakeld?

want wat is er dan voordelig aan zo'n systeem dan zou ik zeggen is een TOM TOM niet voordeliger die koop je 1x en hebt er jaren plezier van????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Zo te zien ben je nog niet op visite geweest bij de links die gegeven zijn en hebt onze adviezen ook niet echt doorgenomen :oops:
Je hebt alleen nog maar een zgn Preview periode beschikbaar, waardeloos dus.
Het werkt inderdaad anders dan een TomTom
Daarna rest je nog slechts 1 oplossing en dat is het aanschaffen van een Supercode CD incl de bij jouw apparaat behorende supercode.
Net uitgelegd, een Supercode kopen
Hiermee schakel jij je navi voor altijd vrij voor het gebruik van dit soort cd's
Net uitgelegd, éénmalig
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

HBTJannes schreef:Bedankt voor de snelle reactie, als ik het goed gezien heb is Belgie en Nederland actief van 16-03-08 t/m 17-03-08
Wat is er dan voor mij mogelijk, zit er geen standaard software bij dat je altijd kan navigeren, zoals bij een tom tom of een mio. (ook al is het dan verouderd) dat had ik verwacht namelijk.

Stel dat ik nu een supercode aanschaf is dat een eenmalig aankoop of betaal ik dan jaarlijks ook weer aan updates. en is ie dan voor altijd vrijgeschakeld?

want wat is er dan voordelig aan zo'n systeem dan zou ik zeggen is een TOM TOM niet voordeliger die koop je 1x en hebt er jaren plezier van????
Klopt dat wel, is het echt maar twee dagen?

Groet,
JW

PS Heeft een TomTom ook een radio aan boord? Oftewel, vergelijk je.......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HBTJannes
New Member
New Member

Bericht door HBTJannes »

Het is echt maar 2 dagen. en alleen belgie en nederland

bij
http://www.vdodayton-shop.nl/
krijg ik alleen die externe kastjes

bij navco.nl zie ik een pakket voor 190 euro voor een 2008 supercode, deze worden denk ik niet geupdate zo te lezen.

Een radio zit op bijna elke auto dus daarvoor hoef je het niet te doen. een tom tom kan je op de fiets ook meenemen. en het is volgens mij duidelijker weergegeven met plaatjes. of vergis ik me hier nu in.

190 euro is aardig wat geld voor een update

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

probeer http://www.vdodayton-shop.com/epages/vd ... ectID=4473
Je kunt voor 90 euro ook alleen Benelux nemen maar ik denk dat je al zo ontevreden bent over het concept dat je inderdaad beter kunt overstappen op TomTom.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

HBTJannes schreef:Het is echt maar 2 dagen. en alleen belgie en nederland

bij
http://www.vdodayton-shop.nl/
krijg ik alleen die externe kastjes

bij navco.nl zie ik een pakket voor 190 euro voor een 2008 supercode, deze worden denk ik niet geupdate zo te lezen.

Een radio zit op bijna elke auto dus daarvoor hoef je het niet te doen. een tom tom kan je op de fiets ook meenemen. en het is volgens mij duidelijker weergegeven met plaatjes. of vergis ik me hier nu in.

190 euro is aardig wat geld voor een update
Dan is kennelijk de gratis preview van de oude C-IQ kaart geactiveerd. Die is twee dagen geldig.

Een Benelux kost je 90 Euri, zie http://www.navco.nl/product_info.php?cP ... cts_id=263

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gentry
Senior Member

Bericht door Gentry »

HBTJannes schreef:bij navco.nl zie ik een pakket voor 190 euro voor een 2008 supercode, deze worden denk ik niet geupdate zo te lezen.
Een radio zit op bijna elke auto dus daarvoor hoef je het niet te doen. een tom tom kan je op de fiets ook meenemen. en het is volgens mij duidelijker weergegeven met plaatjes. of vergis ik me hier nu in. 190 euro is aardig wat geld voor een update
Blijkbaar ben jij niet bereid om voor software te betalen, als je appels met appels vergelijkt zul je dat echter ook met TT moeten doen.
Ik denk dat jij het beste gewoon de 4200 als radio kunt gaan gebruiken en een TT als navigatie, in een ander topic heb je aangegeven dat je alleen maar supercode cd's hebt gekocht zonder eerst een supercode aan te schaffen, Gerritje geeft als eerste reactie toch echt heeeeeel duidelijk weer:
Gerritje schreef:Jij hebt een voormalig C-IQ systeem waarvan het abonnement binnenkort afloopt. Daarna rest je nog slechts 1 oplossing en dat is het aanschaffen van een Supercode CD incl de bij jouw apparaat behorende supercode. Hiermee schakel jij je navi voor altijd vrij voor het gebruik van dit soort cd's
Dussssss
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • VDO MS4200RS Kaarten
    door Marcel21674 » 26 aug 2024 17:20 » in Vaste VDO-Dayton systemen