Hallo allen is er iemand die weet wat het is, ik had vanmidag in mijn scherm een vierkant met een [!] er in ?
Het stond onder het vakje waar de gps ontvangst in staat en het was ook net zo groot als dat van het gps.
Hij was alleen helemaal rood en hij gaf een plong en was na een paar minuten ook weer weg.
Carin 520
-
- Average Member
-
- Senior Member
Hallo Rene,
Dan bevond je je in een niet (goed) gedigitaliseerd gebied. Kan dat kloppen?
Iets dergelijks is ook al eens gesignaleerd en op dit forum beschreven betreffende de latere systemen, de MS 5X00.
Groet,
JW
Dan bevond je je in een niet (goed) gedigitaliseerd gebied. Kan dat kloppen?
Iets dergelijks is ook al eens gesignaleerd en op dit forum beschreven betreffende de latere systemen, de MS 5X00.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
!!!!!!!!!
Dat zou kunnen het was op de parkeerplaats van ijzelmeerziekenhuis in Lelystad.
dacht al zo iets maar op de camping heb ik dat ook maar nooit deze
melding gehad.
was al bang dat ik een error had of zo.
Groeten Rene.
dacht al zo iets maar op de camping heb ik dat ook maar nooit deze
melding gehad.
was al bang dat ik een error had of zo.
Groeten Rene.
Hide post links |
-
- Moderator
Yep, herkenning!!!
Heb ik ook gehad, met de ms5000, de 'PLONG' geluid en de mededeling dat ik mij buiten gedigitaliseerd gebied begaf...
Bleek later de pulsgever te zijn, hing los te bungelen aan zijn draadjes tussen mijn uitlaatpijpen, en toen ik dat hersteld had, kwam een tijdje later weer een ander probleem op de proppen...
In elk geval waren beide problemen eenvoudig op te lossen (pulsgever weer vast zetten en later systeem resetten).
Met de Carin heb ik dit probleem niet gehad, maar ja...parkeerplaatsen zijn volgens mij wel vaker bron van vage meldingen in navigatiesystemen ( ' begeeft u zich naar de opgegeven route'... huh?! .. 5 meter verder werkt alles gewoon....)
Heb ik ook gehad, met de ms5000, de 'PLONG' geluid en de mededeling dat ik mij buiten gedigitaliseerd gebied begaf...
Bleek later de pulsgever te zijn, hing los te bungelen aan zijn draadjes tussen mijn uitlaatpijpen, en toen ik dat hersteld had, kwam een tijdje later weer een ander probleem op de proppen...
In elk geval waren beide problemen eenvoudig op te lossen (pulsgever weer vast zetten en later systeem resetten).
Met de Carin heb ik dit probleem niet gehad, maar ja...parkeerplaatsen zijn volgens mij wel vaker bron van vage meldingen in navigatiesystemen ( ' begeeft u zich naar de opgegeven route'... huh?! .. 5 meter verder werkt alles gewoon....)
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3