Hoi;
Ik heb sinds enige tijd een carin 520 systeem wat overigens uitstekend
werkt, maar ik slaag er niet in om huisnummers te selekteren.
Ik gebruik de teleatlas cd Benelux 2003-2.
Is het evenwel mogelijk om met de carin huisnummers in te geven?
Groetjes en de beste wensen
Carin 520 en huisnummers?
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Hallo,
Welke SW versie heb je in jouw systeem?
Bij mijn weten kun je met de laatste versie, dus 4.9 wel huisnummers invoeren.
Hopelijk leest WMP mee, die kan dat uit eigen ervaring vertellen.
Groet,
JW
Welke SW versie heb je in jouw systeem?
Bij mijn weten kun je met de laatste versie, dus 4.9 wel huisnummers invoeren.
Hopelijk leest WMP mee, die kan dat uit eigen ervaring vertellen.
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Ik heb wel degelijk 4.9 op het systeem staan, maar eens de straat ingevoerd zijn de cijfers zwart dus niet te selecteren
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Da's toch merkwaardig, ik had in m'n herinnering een verhaal van iemand die hierover vertelde.
Na enig zoeken vond ik het terug, zie http://www.prikpagina.nl/read.php?f=911&i=4580&t=4529
Als hierboven geschreven, WMP zal dezer dagen wel meelezen, en die heeft een 522. We moeten zijn reactie dan maar even afwachten.
Aan de kaart CD kan het ook niet liggen, want de TeleAtlas 2003-1 geeft in mijn MS 5000 wel huisnummers.
Geen postcodes, maar dat is een ander verhaal.
Groet,
JW
Da's toch merkwaardig, ik had in m'n herinnering een verhaal van iemand die hierover vertelde.
Na enig zoeken vond ik het terug, zie http://www.prikpagina.nl/read.php?f=911&i=4580&t=4529
Als hierboven geschreven, WMP zal dezer dagen wel meelezen, en die heeft een 522. We moeten zijn reactie dan maar even afwachten.
Aan de kaart CD kan het ook niet liggen, want de TeleAtlas 2003-1 geeft in mijn MS 5000 wel huisnummers.
Geen postcodes, maar dat is een ander verhaal.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Hoi Danclo,
Heb je ook voorbeelden dan wil ik dat graag voor je uitproberen met een MS5000 en Teleatlas 2003-1
Groeten Han
Heb je ook voorbeelden dan wil ik dat graag voor je uitproberen met een MS5000 en Teleatlas 2003-1
Groeten Han
Hide post links |
-
- Moderator
Ik heb een Carin 440 en selecteer de huisnummers als volgt: eerst de plaats selecteren (dat doe jij ook), dan op 'OK' drukken. Daarna de straat selecteren (NOG NIET OP 'OK' DRUKKEN) en dan het nummer erachter typen. Dan pas op 'OK' drukken. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit bij jou niet werkt.. Het zou in ieder geval wel moeten kunnen...
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Junior Member
Beste Toho_NL
Dit was inderdaad de fout die ik maakte, als je direkt na de straat op OK
drukt kan je geen cijfers meer gebruiken, maar op de manier zoals
jij het zegt wel.
Alvast bedankt en de beste wensen :
Dit was inderdaad de fout die ik maakte, als je direkt na de straat op OK
drukt kan je geen cijfers meer gebruiken, maar op de manier zoals
jij het zegt wel.
Alvast bedankt en de beste wensen :
Hide post links |
-
- Junior Member
Zojuist de test gedaan, werkt perfect alleen kleine straatjes kan men
geen nummer ingeven
Groetjes
geen nummer ingeven
Groetjes
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Weer wat bijgeleerd, het ingeven van huisnummers bij een Carin 520 gaat dus inderdaad, maar het werkt anders dan bij de MS 5000.
Daar moet je nl. wèl op OK drukken na het ingeven van de straatnaam, en niet gelijk voor begeleiding kiezen maar dan eerst met de cursor naar het veldje met de nummers gaan. Daarna opnieuw OK en ze zitten er in.
Maar met allebei lukt het, en da's gewoon erg plezierig. Vooral als je een lange straat hebt, en je hebt geen idee waar je wezen moet.
Vorige week overkwam me dat nog, in Amsterdam met de Overtoom. Na het ingeven van het huisnummer kwam ik precies op de goeie plek uit, en daar was nog een parkeerplekje vrij ook
Groet,
JW
Weer wat bijgeleerd, het ingeven van huisnummers bij een Carin 520 gaat dus inderdaad, maar het werkt anders dan bij de MS 5000.
Daar moet je nl. wèl op OK drukken na het ingeven van de straatnaam, en niet gelijk voor begeleiding kiezen maar dan eerst met de cursor naar het veldje met de nummers gaan. Daarna opnieuw OK en ze zitten er in.
Maar met allebei lukt het, en da's gewoon erg plezierig. Vooral als je een lange straat hebt, en je hebt geen idee waar je wezen moet.
Vorige week overkwam me dat nog, in Amsterdam met de Overtoom. Na het ingeven van het huisnummer kwam ik precies op de goeie plek uit, en daar was nog een parkeerplekje vrij ook
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom -
Reacties: 2
Weergaves: 764
-
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 751