calibreren

R.R.Hansen
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2004 22:02

calibreren

Bericht door R.R.Hansen »

hallo
weet iemand of ik mijn carin navigation kan calibreren i.v.m de ombouw vam vw naar opel astra (96)
alvast bedankt Ronald

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Hoi Ronald,

Als het goed is kan je de set gewoon ombouwen en dan moet het vanzelf goed gaan.
Belangrijker is het om de puls en achteruitrijdraad aan te sluiten.
Zodra de overbouw klaar is moet je een stukje (20 minuten) door het het dorp/stad rijden vooral veel afslaan en op wegen rijden die op de kaart staan.
Veel succes

Han

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
R.R.Hansen
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2004 22:02

Bericht door R.R.Hansen »

Han schreef:Hoi Ronald,

Als het goed is kan je de set gewoon ombouwen en dan moet het vanzelf goed gaan.
Belangrijker is het om de puls en achteruitrijdraad aan te sluiten.
Zodra de overbouw klaar is moet je een stukje (20 minuten) door het het dorp/stad rijden vooral veel afslaan en op wegen rijden die op de kaart staan.
Veel succes

Han
hoi han
dus het moet ook goed gaan met de snelheid ? (puls van vw naar opel)
bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

R.R.Hansen schreef:hoi han
dus het moet ook goed gaan met de snelheid ? (puls van vw naar opel)
bedankt
Mag normaal gesproken geen enkel probleem opleveren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Serge
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 feb 2004 23:52

callibratie GPS

Bericht door Serge »

hallo,

je vergeet wel een van de belangrijke dingen van je callibratie

bij je montage kan je eerst in je diagnose menu gaan : code 6330.
hier kan je het aantal sattelieten,pulsgegevens en eventuele foutmeldingen zien.

dan wis je vervolgens de bestemming , je zet hem op kaart en gaat een toertje maken. vanaf dat je merkt dat hij mooi op de kaart volgt ga je over tot het invoeren van een bestemming. op begeleiding drukken en de route volgen. vergeet niet af en toe eens verkeerd te rijden en te kijken of hij verbeterd.

doet hij alles goed dan is hij ok.

zo voeren wij telkens al deze testen uit bij al onze montages.


serge put

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Re: callibratie GPS

Bericht door Han »

Serge schreef:hallo,

je vergeet wel een van de belangrijke dingen van je callibratie

bij je montage kan je eerst in je diagnose menu gaan : code 6330.
hier kan je het aantal sattelieten,pulsgegevens en eventuele foutmeldingen zien.

dan wis je vervolgens de bestemming , je zet hem op kaart en gaat een toertje maken. vanaf dat je merkt dat hij mooi op de kaart volgt ga je over tot het invoeren van een bestemming. op begeleiding drukken en de route volgen. vergeet niet af en toe eens verkeerd te rijden en te kijken of hij verbeterd.

doet hij alles goed dan is hij ok.

zo voeren wij telkens al deze testen uit bij al onze montages.


serge put
Volgens mij heeft niemand het over het invoeren van een bestemming maar mocht je dat wel doen dan maakt het niets uit voor de calibratie.
Ook naar het diagnose menu gaan heeft helemaal niets te maken met de calibratie.
Als de calibratie mislukt dan kan je in het diagnose menu wel zien wat er mis is maar niet er voor.

Han

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
R.R.Hansen
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2004 22:02

Bericht door R.R.Hansen »

hallo
ik (wij ) hebben hem in gebouwd en na zeggen (schrijven) rond gereden en
hij word steets nauwkeurige bedankt allemaal :P :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”