Hallo,
Ik wil een andere VDO navigatiesysteem gaan kopen.
Nu is mijn vraag: wat is het verschil tussen een toestel
mét C-IQ systeem en een toestel zonder. Kan ik op een
toestel met C-IQ ook nog mijn oude originele VDO Cd's
gebruiken of moet ik bij een I-CQ systeem weer nieuwe
originele Cd's kopen ??
Vriendelijke groet,
Bert
C-IQ systemen
-
- New Member
-
- Senior Member
Bij een C-IQ systeem krijg je de volledige set kaarten maar kun je selectief en voor door jouzelf bepaalde periodes delen van de kaarten 'vrijschakelen' voor gebruik. Als je bijvoorbeeld een dagje naar Frankrijk heen en weer moet 'koop' je een dagje vrijschakeling voor Frankrijk (via internet of telefoon). Met de code die je ontvangt kun je de kaart beschikbaar maken.
En nee, oude CD's zijn niet geschikt voor C-IQ gebaseerde systemen. (en andersom ook niet, ik kan mijn DVD voor de MS5500 in geen enkel ander apparaat gebruiken...(maar dat komt omdat het een DVD is en omdat hij op C-IQ gebaseerd is)
Groet,
Riekus
En nee, oude CD's zijn niet geschikt voor C-IQ gebaseerde systemen. (en andersom ook niet, ik kan mijn DVD voor de MS5500 in geen enkel ander apparaat gebruiken...(maar dat komt omdat het een DVD is en omdat hij op C-IQ gebaseerd is)
Groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Dit zelfde geldt voor de MS4xxxRS MS3200 en MS5400.
Al deze systemen van VDO werken met C-IQ.
Het komt er op neer dat je bv voor twee jaar lang de content voor de benelux koopt.
Gedurende de periode krijg je de cd's met daarop de data gratis thuisgestuurd door C-IQ.
Je hoeft dus nooit meer up to date cd's te kopen.
Er zijn al wat draadjes gewijd aan deze manier van kaarten beschikbaar stellen op dit forum.
Zoek eens een beetje op het forum en je komt een hoop meer te weten.
Kort gezegd.
Je hebt altijd de laatste updates van de kaarten (content) en je betaald daar een vastbedrag voor.
Vergelijking je rijdt alleen de benelux
1. Je koopt nu (begin 2004) een europa kaartdvd van kenwood voor pak hem beet 300 euro.
2. Je koopt nu voor een looptijd van twee jaar C-IQ Benelux voor 169 euro.
In die twee jaar krijg je gratis nieuwe cd's thuisgestuurd van c-iq met nieuwe kaarten. De DVD wordt niet gratis geupdate. Je ziet dat je met minder geld veel meer uptodate bent als met een conventionele DVD.
Al deze systemen van VDO werken met C-IQ.
Het komt er op neer dat je bv voor twee jaar lang de content voor de benelux koopt.
Gedurende de periode krijg je de cd's met daarop de data gratis thuisgestuurd door C-IQ.
Je hoeft dus nooit meer up to date cd's te kopen.
Er zijn al wat draadjes gewijd aan deze manier van kaarten beschikbaar stellen op dit forum.
Zoek eens een beetje op het forum en je komt een hoop meer te weten.
Kort gezegd.
Je hebt altijd de laatste updates van de kaarten (content) en je betaald daar een vastbedrag voor.
Vergelijking je rijdt alleen de benelux
1. Je koopt nu (begin 2004) een europa kaartdvd van kenwood voor pak hem beet 300 euro.
2. Je koopt nu voor een looptijd van twee jaar C-IQ Benelux voor 169 euro.
In die twee jaar krijg je gratis nieuwe cd's thuisgestuurd van c-iq met nieuwe kaarten. De DVD wordt niet gratis geupdate. Je ziet dat je met minder geld veel meer uptodate bent als met een conventionele DVD.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member