BPM model of niet?

cjv
Starting Member
Starting Member
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2005 08:45

BPM model of niet?

Bericht door cjv »

Op het forum is een heleboel te lezen over de beperkingen van BPM-modellen. Ik overweeg de aanschaf van een tweedehandse MS4200 (zonder C-IQ). Hoe kan ik eenvoudig nagaan (zonder eerst in te bouwen) of het toestel wat ik wil kopen een BPM toestel is? Is dit bijvoorbeeld te zien aan het serienummer?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Bij mijn weten is de non-CIQ 4200 niet als BPM toestel geleverd, dat is op dit forum kort geleden ook nog eens door iemand geschreven.

Een BPM toestel is niet aan een serienummer te herkennen, immers de blokkering wordt SW-matig aangebracht.
Wél te herkennen is 'ie aan een sticker op het toestel, en naar ik begrepen heb kun je die er niet zomaar afhalen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member
Berichten: 644
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14

Bericht door fransnacht »

rode stempel bovenop op de sticker, maar zitten geen beperkingen aan hoor!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”