BPM model of niet?
-
- Starting Member
BPM model of niet?
Op het forum is een heleboel te lezen over de beperkingen van BPM-modellen. Ik overweeg de aanschaf van een tweedehandse MS4200 (zonder C-IQ). Hoe kan ik eenvoudig nagaan (zonder eerst in te bouwen) of het toestel wat ik wil kopen een BPM toestel is? Is dit bijvoorbeeld te zien aan het serienummer?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Bij mijn weten is de non-CIQ 4200 niet als BPM toestel geleverd, dat is op dit forum kort geleden ook nog eens door iemand geschreven.
Een BPM toestel is niet aan een serienummer te herkennen, immers de blokkering wordt SW-matig aangebracht.
Wél te herkennen is 'ie aan een sticker op het toestel, en naar ik begrepen heb kun je die er niet zomaar afhalen.
Groet,
JW
Bij mijn weten is de non-CIQ 4200 niet als BPM toestel geleverd, dat is op dit forum kort geleden ook nog eens door iemand geschreven.
Een BPM toestel is niet aan een serienummer te herkennen, immers de blokkering wordt SW-matig aangebracht.
Wél te herkennen is 'ie aan een sticker op het toestel, en naar ik begrepen heb kun je die er niet zomaar afhalen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
rode stempel bovenop op de sticker, maar zitten geen beperkingen aan hoor!!
Hide post links |