Hallo,
Weet iemand hoe ik de instelling van mijn MM5000 beeldscherm softwarematig kan omzetten van 4:3 naar 16:9? Ik heb wel een menu gevonden waarin je dit zou moeten kunnen aanpassen, maar het systeem reageert niet op deze instellingen. Wel heb ik me laten vertellen dat er aan de bovenzijde een knop zit om dit om te zetten. Die kan ik echter niet eenvoudig bereiken omdat alles netjes weggebouwd zit....
Vast bedankt voor eventuele tips!
beeldscherminstelling
-
- Senior Member
Dan ben ik toch bang dat je je scherm eerst netjes moet uitbouwen want volgens mij gaat het bij de MS5000 uitsluitend met de knoppen bovenop je beelscherm.
Eerst de linkse knop éénmaal indrukken tot je het menu krijgt en daarna nog tweemaal drukken totdat je op display mode komt. Daarna met de middelste knop overschakelen naar full screen.
Geen zin in uitbouwen? Probeer het eens met een paar ijslolliestikjes!
Eerst de linkse knop éénmaal indrukken tot je het menu krijgt en daarna nog tweemaal drukken totdat je op display mode komt. Daarna met de middelste knop overschakelen naar full screen.
Geen zin in uitbouwen? Probeer het eens met een paar ijslolliestikjes!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Klopt, alleen te veranderen met de knoppen bovenaan het scherm .
beeldscherm zit zeker achter een beeldschermadaptor speciaal voor BMW , zou je toch los moeten maken om er bij te komen
succes
Topsport
beeldscherm zit zeker achter een beeldschermadaptor speciaal voor BMW , zou je toch los moeten maken om er bij te komen
succes
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Hide post links |
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet nu wat me te doen staat... Het scherm zit inderdaad verstopt achter zo'n inbouwpaneel van AC Schnitzer. Werelds trouwens zo'n forum, keep up the good work!
Hide post links |