Hallo,ben bezitter van Carin 520,plots werkt mijn beeldschem niet meer?zelfs groen let werkt niet,heb het aangesloten op een werkend systeem,maar noppes!! Hier en daar wat rondgevraagd,en er zou een zekering inzitten
in het scherm??maar niet te vinden,wie kan mij raadgeven!!!!!!!
Beeldscherm Philips Carin 520?
-
- New Member
-
- Moderator
Hallo,
Er zit bij mijn weten geen zekering in het beeldscherm zelf.
Immers, een zekering dient doorgaans goed te vervangen zijn (m.u.v. thermische zekeringen), en dat is hier niet het geval.
Beter kun je even de stekkers van de monitor lostrekken, en vervolgens weer goed indrukken.
Kijk dan ook even naar de andere aansluitingen, doet de cd-speler het wel ? (m.a.w. heeft het systeem wel stroom?)
Heb het zelf ook wel eens gehad met de Carin, maar na wat gefrutsel met de kabels (die waren nogal losjes in de contactjes) deed die het weer.
Er zit bij mijn weten geen zekering in het beeldscherm zelf.
Immers, een zekering dient doorgaans goed te vervangen zijn (m.u.v. thermische zekeringen), en dat is hier niet het geval.
Beter kun je even de stekkers van de monitor lostrekken, en vervolgens weer goed indrukken.
Kijk dan ook even naar de andere aansluitingen, doet de cd-speler het wel ? (m.a.w. heeft het systeem wel stroom?)
Heb het zelf ook wel eens gehad met de Carin, maar na wat gefrutsel met de kabels (die waren nogal losjes in de contactjes) deed die het weer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Thx voor de reactie,het moet duidelijk aan het beeldscherm zelf zijn,want ik heb bij een werkend systeem het werkend scherm uitgetrokken,en vervangen door mijn schem,maar hij deed het niet!!!volgens mij heeft het ook te maken met de voeding,maar achter die ronde stekker is het niet gemakelijk meten!!!!! ik zoek verder !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 751