Hey lui,
Ik heb bijna alles rond. Navigatie, tv, dvd en PS2. Maar hoe krijg ik in g ds naam het geluid via mijn standaard BMW radio naar de boxen?
Als mij dat is gelukt ben ik eindelijk rond!
Alvast thanks,
PS: ik ben ook op zoek naar mooie 17" velgen en banden voor mijn BMW318TD compact '03. Weet een van jullie een leuk adresje?
audio van VDO enz. op BMW radio?
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hallo Raymon,
als het goed is gebruik jij de vdo mi-5000, hierop zit een audio line-out en deze zou je via een fm-modulator op de standaard bmw radio kunnen aansluiten.
wat misschien ook kan is even informeren bij de dealer of er op een eenvoudige wijze een aux-in op jouw radio aangesloten kan worden, dit is wel afhankelijk van het type radio wat in jouw auto zit.bmw heeft deze kabels wel, maar dan voor bepaalde radio's van bmw. dus ik zou als ik jouw was even informeren
Topsport
als het goed is gebruik jij de vdo mi-5000, hierop zit een audio line-out en deze zou je via een fm-modulator op de standaard bmw radio kunnen aansluiten.
wat misschien ook kan is even informeren bij de dealer of er op een eenvoudige wijze een aux-in op jouw radio aangesloten kan worden, dit is wel afhankelijk van het type radio wat in jouw auto zit.bmw heeft deze kabels wel, maar dan voor bepaalde radio's van bmw. dus ik zou als ik jouw was even informeren
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Wat betreft het geluid kijk hier http://www.asntechnologies.com/Exact/Pr ... 0&max=1030
Velgen weet ik niet zo eens gaan kijken bij euro master oid die hebben wel aanbiedingen !
Velgen weet ik niet zo eens gaan kijken bij euro master oid die hebben wel aanbiedingen !
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
Hide post links |
-
- Senior Member
re
Hallo
heb zeer slechte ervaring met een Fm modulator
blijft storen en duwt de zenders weg
sin's kort een adapter voor de line ingang kost net zo duur
en geen storing meer
( niet in een bmw maar vw)
laurens
heb zeer slechte ervaring met een Fm modulator
blijft storen en duwt de zenders weg
sin's kort een adapter voor de line ingang kost net zo duur
en geen storing meer
( niet in een bmw maar vw)
laurens
Hide post links |
-
- Starting Member
Hey lui,
Voor zover wederom bedankt!
Ben nu effe aan het rondkijken waar ik het makkelijkst een dietz adapter kan kopen.
M.v.g.,
Voor zover wederom bedankt!
Ben nu effe aan het rondkijken waar ik het makkelijkst een dietz adapter kan kopen.
M.v.g.,
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2