Hallo allemaal ik heb zoals ik op deze site heb uitgevonden (geweldig trouwens) volgens mij een Carin 440 systeem
ne heb ik daar ook een afstandsbediening bij type rc 9720/01, hier kan ik wel geluid en via source van radio naar cd
maar ik kan er mijn navigatie niet mee bedienen doe ik iets fout of is deze a.b. niet de juiste?
Wie kan mij hier mee helpen
vriendelijke groeten Ron
Afstandsbediening Carin 440
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo Ron,
Plezierig te lezen dat je dit een goeie site vindt
De voor de navigatie bedoelde Afstandsbediening voor jouw 440 is de EA 2010. Deze is bij mijn weten in uitvoering gelijk aan de MA 4000 waarvan hier een plaatje en beschrijving te vinden is.
De door jou genoemde RC 9720 ken ik eerlijk gezegd niet (zo steek ik ook weer wat op ), maar zo te lezen is die inderdaad voor de bediening van het radio/CD gedeelte en niet voor de aansturing van de navigatiecomputer.
Groet,
JW
Plezierig te lezen dat je dit een goeie site vindt
De voor de navigatie bedoelde Afstandsbediening voor jouw 440 is de EA 2010. Deze is bij mijn weten in uitvoering gelijk aan de MA 4000 waarvan hier een plaatje en beschrijving te vinden is.
De door jou genoemde RC 9720 ken ik eerlijk gezegd niet (zo steek ik ook weer wat op ), maar zo te lezen is die inderdaad voor de bediening van het radio/CD gedeelte en niet voor de aansturing van de navigatiecomputer.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt
Beste J W bedankt voor je snelle antwoord maakt een hoop duidelijk.
En inderdaad dit forum is echt goed ik zit nu al uren te lezen en kan niet stoppen,
ik ga maandag is op mijn werk kijken i.v.m. de grote vraag naar software e.d. werk
zelf bij een erkend inbouw station.
P.S. als ik morgen tijd heb probeer ik een foto van mijn huidige A.B. bij te zetten
Groeten Ron
En inderdaad dit forum is echt goed ik zit nu al uren te lezen en kan niet stoppen,
ik ga maandag is op mijn werk kijken i.v.m. de grote vraag naar software e.d. werk
zelf bij een erkend inbouw station.
P.S. als ik morgen tijd heb probeer ik een foto van mijn huidige A.B. bij te zetten
Groeten Ron
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3