Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een probleem met mijn vdo ms 3200. De afstandbediening werkt niet meer op het systeem. Alleen als hij in zijn houder zit. Kan iemand mij een tip geven hoe dit opnieuw kan instellen.
Alvast bedankt. Mike
Batterijen.
Probeer of er nog een IR signaal uit de AB komt.
Houdt hem even voor een digitale camera en druk op de OK knop. Dan zie je op je schermpje een witte vlek
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hallo, ik heb sinds vandaag een probleem met de xxl.
Nadat ik het toestel van de computer heb losgekoppeld (zoals ik altijd doe) start deze niet meer door.
Het blijft hangen op het scherm waar je op akkoord moet drukken, ik kan daar ook niet op...
De gps van mijn Espace (bwj 2005) werkt niet meer. Nu las ik dat je een alternatief kan installeren met name een binnenantenne. Kan er mij iemand uitleggen hoe dit in zijn werk gaat.
Tevens heb ik zowel in het handschoenkastje als onder de...
Ik heb een aftermarket touchscreen navigatie gekocht en probeerde deze in te bouwen in een Peugeot partner 2012.
Echter kwam ik er achter dat het geluid van de piepjes van de achteruitrij sensor (welke normaal over de speakers komen)...
Ik een TomtomOne Xl ergens gratis afgehaald.
Werkt dat nog? Is van 2008 denk ik.
Geeft aan:
- Wacht op bruikbaar GPS signaal
- Slechte GPS-ontvangst - bevind je in een gebouw?
- Geeft ook aan dat er geen SIM-kaart is (wel gezien) of...
Ik heb gisteren me bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 opgehaald met werkende wisselaar maar lijkt of er geen stroom op zit hij deed het wel maar krijg zelfs me wisselaar er niet uit via onboard menu entertainment geeft ie wel aan bezig met laden maar...
Door een bericht in een fiets navigatie nieuwsbrief van vandaag, Bug Open Fiets Map Advies: download vóór je op vakantie gaat even een update via www.openfietsmap.nl. heb ik nu geen werkende kaarten meer op mijn Garmin Edge 800.
De kaarten waren van...