Hallo Pedro,
Ik heb jouw reakties op het forum zeer aandachtig gelezen en ben er ook een stuk wijzer van geworden. Ik heb na het lezen daarvan in mijn nav (MS4200) gekeken in het servicemenu. Daar blijkt nu dus dat ik geen snelheid puls heb en ook geen achteruit Ik heb ook de hellingshoek gecontroleerd en ook die blijkt niet goed te zijn. (staat op 0 graden) Aangezien ik zelf zo a-technisch ben als maar kan sta ik nu dus met een probleem. Ikweet nu in elk geval wel WAT het probleem is.
Mvg Wil
Aanduiding afstand
-
- Junior Member
-
- Junior Member
Re: aanduiding afstand
Wil,wil 43 schreef:Hallo Pedro,
Ik heb jouw reakties op het forum zeer aandachtig gelezen en ben er ook een stuk wijzer van geworden. Ik heb na het lezen daarvan in mijn nav (MS4200) gekeken in het servicemenu. Daar blijkt nu dus dat ik geen snelheid puls heb en ook geen achteruit Ik heb ook de hellingshoek gecontroleerd en ook die blijkt niet goed te zijn. (staat op 0 graden) Aangezien ik zelf zo a-technisch ben als maar kan sta ik nu dus met een probleem. Ikweet nu in elk geval wel WAT het probleem is.
Mvg Wil
Je zegt dat je gemerkt hebt dat je in het servicemenu géén snelheidspuls hebt en géén achteruitpuls. Dat is zeer vervelend. Het kan zijn dat de garage die het toestel geïnstalleerd heeft enkel de ISO-stekker heeft ingeplugd en deze pulsen niet heeft aangesloten. Het punt is namelijk da deze aansluitingen meestal niet standaard al voorgeïnstalleerd zijn op eerder genoemde stekker en er dus 2 draden bij gezet moeten worden. Het is al eens eerder gemeld dat dit met name bij de zg. BPM-toestellen dat niet altijd gedaan wordt. (zelfde ervaring heb ook ik gehad).
Overigens als je in het servicemenu bent en je kijkt bij "richting" dan moet je als het goed is een D of R (achteruit) zien staan als je in de betreffende versnelling staat. Pas als je gaat rijden moet de puls ook echt oplopen en als je stilstaat moet de aanduiding 0 zijn.
Laat het kompleet aansluiten, daar heb je immers ook voor betaald! Je zult zien dat navigeren dan pas echt fun wordt.
Groet,
Pedro
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-