Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik zou je het advies willen geven om de juiste firmware te downloaden via de site van Pioneer. Je kunt dan proberen om die over je huidige firmware heen te zetten. Lukt dat niet?? Dan ben ik bang dat laten repareren de enige optie is. In ieder geval veel succes en we horen hier graag hoe het afloopt. Daar kunnen we met zijn allen van leren.
Hallo, het lukt niet om n nieuw onderwerp op te starten dus probeer ik het op deze manier. Ik heb van iemand een rns300 over genomen met geldige code.
Code klopt want dat heb ik bij een bedrijf op internet nagevraagd.
Bij ingeven van de code krijg...
Twee weken geleden heb ik een occasion gekocht met daarin het Avic F920BT navigatiesysteem. De software uit 2010 zat hier nog in, dus ik heb inmiddels via navigation.com een nieuwe CD besteld en succesvol geïnstalleerd.
Ik heb ongeveer een maand geleden stroomstoring gehad in mijn volkswagen transporter. Hierdoor was de zekering eruit gegaan bij de MFD. De zekering is vervangen en de radio werkt nu weer. Maar sindsdien geeft het navigatiesysteem een verkeerde...
zojuist een rns 510 binnen met de volgende info:
Op de sticker:
3C0 035 680 C
HW: H01
In het systeem zelf
Delivery part number: 1T0035680D
HW Version: H01
SW: 3810
Het is een originele vw radio maar het seat opstartscherm is er in...
In mei 2016 is er een nieuwe versie kaarten Discovery Pro uitgekomen. Ik heb die gedownload en geinstallleerd op mijn navigatiesysteem. Afgelopen weekend terug gekomen van een uitje in Frankrijk en ivm files een andere route terug gereden. Tussen...