goeiedag mensen,
ik heb laatst de pioneer gekocht, werkt helemaal super mis al1 1 ding, de uitbreidginskabel. ik wil mijn versterker en subwoofer aansluiten en dat moet op deze kabel. weet iemand waar ik deze vandaan kan toveren en waar ik qua prijs ongeveer op kan rekenen?
hoop snelle reactie,
mvg tim
Uitbreidingskabel bij Pioneer Avic x1r mist
-
- New Member
-
- New Member
Hallo,
deze stekker kan je kopen bij een autoonderdelen zaak, zoals Slager ofzo. ze zullen hem wel moeten bestellen.
hij kost ongeeer € 60,-
Ik heb pas geleden ook z'on stekker gekocht maar krijg mijn versterker niet aan de praat, weet iemand of dat ik iets in moet stellen
deze stekker kan je kopen bij een autoonderdelen zaak, zoals Slager ofzo. ze zullen hem wel moeten bestellen.
hij kost ongeeer € 60,-
Ik heb pas geleden ook z'on stekker gekocht maar krijg mijn versterker niet aan de praat, weet iemand of dat ik iets in moet stellen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
goedendag ik heb een tijdtje terug ook een gekocht maar ik kon gewoon direkt mijn versterker aansluiten met de tulpkabels
Ik neem aan dat de versterker wel aangestuurd wordt door de radio dus op het moment dat u de radio aanzet dat hij aanschakeld want anders gaat het uiteraard niet werken
je kan wel een hoop dingen zoals je sub uitgang en zo activeren en deactiveren door onderandere als het toestel is uitgeschakeld dus gewoon off met het contakt aan als je dan op het scherm tipt krijg je extra functie's die anders niet te zien zijn
ik hoop u hiermee van dienst te kunnen zijn
vraagje weet iemand waar ik de handleiding van de software CNDV-60MT kan downloaden kan kan dat nergens vinden aangezien dat pioneer ook alleen de 50 mt vrijgeeft
mvg richard
Ik neem aan dat de versterker wel aangestuurd wordt door de radio dus op het moment dat u de radio aanzet dat hij aanschakeld want anders gaat het uiteraard niet werken
je kan wel een hoop dingen zoals je sub uitgang en zo activeren en deactiveren door onderandere als het toestel is uitgeschakeld dus gewoon off met het contakt aan als je dan op het scherm tipt krijg je extra functie's die anders niet te zien zijn
ik hoop u hiermee van dienst te kunnen zijn
vraagje weet iemand waar ik de handleiding van de software CNDV-60MT kan downloaden kan kan dat nergens vinden aangezien dat pioneer ook alleen de 50 mt vrijgeeft
mvg richard
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Pioneer avic f80DAB
door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 543
-
-
-
Weergaves: 580
-
-
Weergaves: 469
-