problemen pioneer x3bt
-
- New Member
problemen pioneer x3bt
beste mensen ik ben hier nieuw.ik weet niet of mijn vraag hier goed staat.ik heb sinds kort een pioneer x3 laten inbouwen.nu werkt mijn navigatie niet goed.hij weet heel vaak niet waar ik rij.heb de nieuwste dvd's.en nog is het probleem niet opgelost.mss moet ik een andere antenne aansluiten of mss heeft de beste man hem niet goed aangesloten.sommige draden moesten aan de auto aangesloten worden.ben zelf een leek hier in.wie wil er naar kijken.eventueel tegen vergoeding.hij zit in een mercedes e230 uit 1996.hoop dat er iemand die kan helpen.baal ervan dat hij niet werkt.ben erg blij met me x3.met vriendelijke groet mvtk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: problemen pioneer x3bt
Om jouw Pioneer goed te laten functioneren zijn er afgezien van de 12 volts aansluitingen de volgende essentieel:
Het aansluiten van het tachosignaal kan lastig zijn als jij nog een auto zonder radiovoorbereiding had
In dat geval moet je op zoek naar een wit/groene draad. Deze bevindt zich in een zwarte stekker welke links acht het instrumentenpaneel zit.
Achteruitrijsingaal moet van de achteruitrijlichten of van de bedrading daarvan worden afgenomen
Handremkabel moet aan massa worden gelegd omdat anders het toestel niet "weet" dat het stil staat. Tijdens rijden is bediening niet mogelijk
- Tachosignaal
- Achteruitrijsignaal
- Handremkabel
Het aansluiten van het tachosignaal kan lastig zijn als jij nog een auto zonder radiovoorbereiding had
In dat geval moet je op zoek naar een wit/groene draad. Deze bevindt zich in een zwarte stekker welke links acht het instrumentenpaneel zit.
Achteruitrijsingaal moet van de achteruitrijlichten of van de bedrading daarvan worden afgenomen
Handremkabel moet aan massa worden gelegd omdat anders het toestel niet "weet" dat het stil staat. Tijdens rijden is bediening niet mogelijk
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-