Hoi,
Inmiddels ben ik enkelemaanden in het bezit van dit mooie systeem.
Het systeem bevalt mij perfect. Toch heb ik een enkele kanttekening. De Blutooth telefoonverbinding werkt dramatisch. De andere kant van de lijn heeft last van een irritante echo. Zodra ik het volume omlaag zet wordt deze echo minder. Hoe lager het volume hoe minder de echo. Om de echo weg te krijgen moet ik het geluid zo zacht zetten dat ik niet tijdens het rijden een gesprek kan voeren.
Hebben jullie wellicht enkele tips om dit euvel te verhelpen.
Groet,
Jeff
Pioneer Avic-X1BT
-
- New Member
-
- Senior Member
Een prima oplossing is om een aparte carkit te installeren. Ouderwets of een andere BT unit.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Ik heb begrepen dat een zwanehalsmicrofoon de oplossing biedt. Het zou iets te maken hebben met de stand van de huidige microfoon op de boxen (de boxen zorgen voor het rondzingen)
Mvg
Raimo
Mvg
Raimo
Hide post links |
-
- Senior Member
het is ook niet ff een microfoon die erbij geleverd wordt....djezus wat lelijk en groot.
je kunt een zwanehals proberen, werkt dat niet dan is het wachten op een update of inderdaad zoals gerritje al zegt, een aparte BT carkit van bijv Parrot of Nokia, die werken perfect (wel iets minder trouwens met een motorola of sony ericsson bt foon)
je kunt een zwanehals proberen, werkt dat niet dan is het wachten op een update of inderdaad zoals gerritje al zegt, een aparte BT carkit van bijv Parrot of Nokia, die werken perfect (wel iets minder trouwens met een motorola of sony ericsson bt foon)
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Junior Member
Pioneer kan je BT-module modificeren, ook het aanpassen van de speakers is een optie, namelijk de fader naar linksvoor of rechtsvoor te zetten. Ook een andere micro, nl de zwanehals van Peiker schijnt beter te werken.
Hide post links |
-
- New Member
Pioneer Avic-X1BT
Wanneer je je systeem heb in laten bouwen door een pioneer erkende dealer, kan deze via pioneer een software update aanvragen. Wanneer je systeem is geupgrade heb je nergens meer last van.
Ik had namelijk dezelfde problemen met de echo. Ook werd de bluetoothverbinding na elk telefoongesprek verbroken en opnieuw verbonden. Ook dit probleem is verholpen door de upgrade.
Veel succes
Danny
Ik had namelijk dezelfde problemen met de echo. Ook werd de bluetoothverbinding na elk telefoongesprek verbroken en opnieuw verbonden. Ook dit probleem is verholpen door de upgrade.
Veel succes
Danny
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Weergaves: 1113
-
-
Weergaves: 1602
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 471
-
-
Pioneer avic f80DAB
door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 542
-
-
-
Weergaves: 766
-
-
Weergaves: 902