Ben momenteel naar een start klare VW golf VI Varinat DSG aan het kijken.
Ik heb er nu een gevonden met een RNS310 erin met stuurwiel bediening en boardcomputer info.
Nu wil ik ook hoofdsteunschermen in de golf hebben en dacht om die reden om de RNS eruit te laten halen en er een Pioneer F930BT in te laten zetten.
Voordeel is dat je dan ook meteen een media player hebt (in 2 zones) en schijnt een beter geluidsweergave te hebben.
Nadeel is dat een deel van de stuurwiel bediening maar werkt en de board computer niet werkt.
Heb ondertussen al het eea op internet gelezen, maar kan nog niet tot een besluit komen.
Mogelijk dat jullie nog adviezen / tip voor me hebben?
Pioneer AVIC F930BT vs RNS310
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Pioneer AVIC F930BT vs RNS310
@Kiter
Ik heb dezelfde stap gemaakt, waar jij nu voor staat. Bij mij werkt het systeem fantastisch. Mijn boorcomputer werkt gewoon en mijn stuurwiel bediening ook. Het enige dat ik heb tov de 310, is dat ik in mijn MFD(display) niet kan zien op welke zender het systeem staat. Ook heb ik geen pijltjes meer in het mfd als ik navigeer. Maar deze tekortkomingen worden voor mij ver overtroffen door dit prettige apparaat.
En ja, ik vind ook de geluidsweergave beter.
Veel suc6 met je keuze
Ik heb dezelfde stap gemaakt, waar jij nu voor staat. Bij mij werkt het systeem fantastisch. Mijn boorcomputer werkt gewoon en mijn stuurwiel bediening ook. Het enige dat ik heb tov de 310, is dat ik in mijn MFD(display) niet kan zien op welke zender het systeem staat. Ook heb ik geen pijltjes meer in het mfd als ik navigeer. Maar deze tekortkomingen worden voor mij ver overtroffen door dit prettige apparaat.
En ja, ik vind ook de geluidsweergave beter.
Veel suc6 met je keuze
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0