johnwoo schreef:Dan zit de Carshop er naast Er zit zelfs een stekkertje achterop de AVIC-D3 waar opstaat dat het om het achteruit signaal gaat. Hij is bij mij wel aangesloten en werkt perfect..
LET OP: Sluit je hem niet aan en je rijd achteruit (zoals ik elke dag bij het uitrijden van de garage) dan zit je navigatie telkens die aantal meters er naast omdat hij denkt dat je vooruit rijd.. Hiermee raakt je hele nav in de war en heb je een nav die niet juist is afgesteld.
Je kunt het zelfs zien in je nav menu. Bij instellingen waar je ook kan zien hoeveel GPS antennes momenteel zijn geconnect. Daar staat ook het achteruitrij signaal bij. Hier kun je dus ook testen of hij goed werkt. Er staat dus AAN of UIT..
Ik zou er dan ook mee terug gaan om alsnog je achteruit signaal aan te laten sluiten!!
Ook als inbouw voor niets is geweest, je betaald genoeg voor het systeem dus moet het inbouwen ook goed gedaan worden. Geen half werk accepteren.. Het gaat om het aantal uren die eraan besteed moeten worden omdat het even wat tijd kost om de pulse voor het achteruit signaal te vinden.
Maar natuurlijk ga je als je dagelijks naar je werk rijd voordat je de garage uitrijd je navigatie activeren, voor het geval je je werk niet meer kan vinden, maar wat nog belangrijker is, dat je op de centimeter nauwkeurig moet kunnen navigeren.LET OP: Sluit je hem niet aan en je rijd achteruit (zoals ik elke dag bij het uitrijden van de garage) dan zit je navigatie telkens die aantal meters er naast omdat hij denkt dat je vooruit rijd.. Hiermee raakt je hele nav in de war en heb je een nav die niet juist is afgesteld.
En als je dan toch ergens naar toe moet en de weg niet weet, rij je natuurlijk meer achteruit dan vooruit.
Gr.R.S.