Pioneer avic D BT en Nokia 95 8Gb

fiestaboyke
Average Member
Average Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 dec 2009 23:16

Pioneer avic D BT en Nokia 95 8Gb

Bericht door fiestaboyke »

Hallo,

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn telefoonboek over te zetten van mijn N95 8Gb naar m'n D3. Ik heb alles volgens de manual gedaan maar niets lukte. Gewoon laten verbinden lukt wel, en bellen en gebeld worden over de D3 is ook geen probleem. Het is enkel de telefoonboek dat ik niet krijg overgedragen. Heb de search al gebruikt maar blijkbaar zijn hier zoveel topics over dat ik niet weet waar te beginnen. Heb er enkele gelezen en vernomen dt de N95 niet echt een leuk toestel is om met de bluetooth verbonden te krijgen... Maar nu hoop ik dat dit enkel geld voor de N95 en niet voor z'n variant met interne 8gb.Iemand mss nog tips die ik eens moet proberen?


Mvg Tommy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gewoonmich
Normal Member
Normal Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 feb 2009 10:48

Re: Pioneer avic D BT en Nokia 95 8Gb

Bericht door gewoonmich »

fiestaboyke schreef:Hallo,

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn telefoonboek over te zetten van mijn N95 8Gb naar m'n D3. Ik heb alles volgens de manual gedaan maar niets lukte. Gewoon laten verbinden lukt wel, en bellen en gebeld worden over de D3 is ook geen probleem. Het is enkel de telefoonboek dat ik niet krijg overgedragen. Heb de search al gebruikt maar blijkbaar zijn hier zoveel topics over dat ik niet weet waar te beginnen. Heb er enkele gelezen en vernomen dt de N95 niet echt een leuk toestel is om met de bluetooth verbonden te krijgen... Maar nu hoop ik dat dit enkel geld voor de N95 en niet voor z'n variant met interne 8gb.Iemand mss nog tips die ik eens moet proberen?


Mvg Tommy
je moet op de Nokia site "Nokia_810_contacts" downloaden en op je telefoon installeren. Deze applicatie zorgt dat jou telefoon gaat syncroniseren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fiestaboyke
Average Member
Average Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 dec 2009 23:16

Bericht door fiestaboyke »

Heb het programma'tje gedownload en laten lopen op m'n gsm maar nog steeds niets :( Als ik dan naar contacten ga, visitekaartje sturen via bluetooth, de avic D3 aanklik dan komt er op de N95 "legt verbinding" en direct daarna verzenden mislukt en dan verbreekt hij de verbinding met de D3 :?: :?: :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gewoonmich
Normal Member
Normal Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 feb 2009 10:48

Bericht door gewoonmich »

fiestaboyke schreef:Heb het programma'tje gedownload en laten lopen op m'n gsm maar nog steeds niets :( Als ik dan naar contacten ga, visitekaartje sturen via bluetooth, de avic D3 aanklik dan komt er op de N95 "legt verbinding" en direct daarna verzenden mislukt en dan verbreekt hij de verbinding met de D3 :?: :?: :?:
Je hoeft als je de nokia applicatie geinstalleerd hebt op je telefoon geen visite kaartjes meer te verzenden. Je telefoon gaat als hij verbinding heeft gemaakt automatisch syncroniseren. Weet alleen niet of je op de avic D3 nog wat moet instellen.

Maar heb je de applicatie ook actief gemaakt op je telefoon? Je kan dit doen onder toepassingen en toepassing beheer. Onder toepassingen komt dan een symbooltje met een autootje en heet download.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fiestaboyke
Average Member
Average Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 dec 2009 23:16

Bericht door fiestaboyke »

Ja, dat staat bij mijn toepassingen. Als ik in mijn auto dan dat programmatje opstart dan geeft een balkje op mijn gsm wel aan dat hij bezig is maar op mijn D3 gebeurd er niets. Zelfs geen zandlopertje of dergelijke ...


Greetz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gewoonmich
Normal Member
Normal Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 feb 2009 10:48

Bericht door gewoonmich »

Dan moet er waarschijnlijk nog wat ingesteld worden op je D3. Maar daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik weet wel dat het op mijn Pioneer 900bt wel heeft gewerkt. En op mijn huidige JVC werkt het ook zo. Ik hoop dat iemand je verder kan helpen die ook een D3 heeft of er wat vanaf weet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Bij mij werkte dat progje ook niet, wat wel altijd werkte is alle contacten markeren, opties, verzenden, via bluetooth en vervolgens de D selecteren.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 777
  • Pioneer AVIC F960 DAB
    door Rofab » 30 dec 2015 14:01 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 872
  • pioneer avic 900bt
    door Dijkhuizen » 02 nov 2015 20:18 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 555
  • Pioneer AVIC F320BT
    door biggest » 13 dec 2014 20:29 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 1
    Weergaves: 1083
  • Pioneer avic F900BT
    door Leonardo12345 » 23 okt 2014 14:12 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 2602
  • pioneer kaartsoftware avic 800 dvd
    door bing0000 » 28 aug 2014 20:26 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 511
  • Pioneer avic F930BT
    door paccard » 19 aug 2014 14:29 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1445

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”