Hallo,
Vandaag ga ik trachten men Avic 9dvd + AVD W8000 te instaleren in men wagen.
Nu had ik nog een vraagje ivm de handrembeveiliging.
Ik zou graag alle functies blijven gebruiken tijdens dat ik rijd, maar moet ik het kabeltje dat normaal op de handrem word aangesloten op een permanente 12v voeding aansluiten, of op de massa?
mvg
Ben
Pioneer Avic 9dvd - Handrembeveiliging
-
- Starting Member
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Yep, het is ondertussen al in ordemarrek schreef:op de massa dacht ik
Bedankt in elk geval
http://www.belgianevo.be
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Het is een fraaie auto, een aardig meiske en een niet onaardige jongen.Ik zou graag alle functies blijven gebruiken tijdens dat ik rijd,
Ik vraag me toch serieus af of dat er na het gebruiken van alle functies tijdens het rijden ook zo aardig uit blijft zien.
Wat verkeersveiligheid betreft hebben sommige nationaliteiten toch al niet zo'n heel goede naam.
Maar ik geef toe, het moet wel de ultieme kick zijn om tijdens het kijken van een superspannende achtervolging met 200 km/h tegen een boom of een tegenligger te knallen.
Ik hoop van harte dat bij het gebruiken van alle functies, hoe verleidelijk ook, je hersenfuncties gewoon intact blijven .
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb dit systeem 4 jaar in een VW Bora gehad met ook alle functies ter beschikking.Gerritje schreef:Het is een fraaie auto, een aardig meiske en een niet onaardige jongen.Ik zou graag alle functies blijven gebruiken tijdens dat ik rijd,
Ik vraag me toch serieus af of dat er na het gebruiken van alle functies tijdens het rijden ook zo aardig uit blijft zien.
Wat verkeersveiligheid betreft hebben sommige nationaliteiten toch al niet zo'n heel goede naam.
Maar ik geef toe, het moet wel de ultieme kick zijn om tijdens het kijken van een superspannende achtervolging met 200 km/h tegen een boom of een tegenligger te knallen.
Ik hoop van harte dat bij het gebruiken van alle functies, hoe verleidelijk ook, je hersenfuncties gewoon intact blijven .
Ik mag van mezelf zeggen dat ik mij 100% op de weg concentreer ongeacht wat er op de unit speelt (dvd,navi,enz...)
Grtz
http://www.belgianevo.be
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Weergaves: 1113
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 580
-
-
Weergaves: 766
-
-
Weergaves: 1602
-
-
Pioneer avic f80DAB
door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 543
-
-
-
Weergaves: 469