Beste Lezer,
Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Moniek Martines.. Ik ben sinds kort bestolen van mijn multimedia Pioneer avic 920BT. Echter verzoekt de verzekering nu om een aankoopbon, deze heb ik echter bij de aankoop (2e handse auto) niet meegekregen.
Dus please, wie kan me helpen aan de duplicaat van de aankoopbon of ken je iemand die er thuis een heeft ?
M.vr.gr. Moniek
Pioneer avic 920BT aankoopbon nodig
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Pioneer avic 920BT aankoopbon nodig
Dit is volgens mij net over het randje van legaal/niet-legaal
Is het niet mogelijk de vorige eigenaar te achterhalen ?
Beetje aankoopbon zou toch ook een serienummer kunnen bevatten, bedenk ik mij zo.
Is het niet mogelijk de vorige eigenaar te achterhalen ?
Beetje aankoopbon zou toch ook een serienummer kunnen bevatten, bedenk ik mij zo.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is niet op het randje, dit is gewoon klinkklaar bedrog ondanks het hoge gehalte zieligheid
Voor elke verzekering die hier ook maa de minste of geringste twijfel over heeft ook reden om je overal voor enige jaren uit te gooien
Dus pas vooral op
Tracht de verzekering ervan te overtuigen dat het erin zat bij aankoop
Voor elke verzekering die hier ook maa de minste of geringste twijfel over heeft ook reden om je overal voor enige jaren uit te gooien
Dus pas vooral op
Tracht de verzekering ervan te overtuigen dat het erin zat bij aankoop
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor je reactie WMP, maar dat heb ik al getracht en niet mogelijk..
Gerrittje jij ook bedankt, maar jammer dat je meteen van het slechte vd mens uitgaat, en woorden als bedrog erbij haalt. ik heb foto' s van toen die erin zat en dit kan bevestigd worden door de garage die de auto heeft verkocht. Indien hij er niet ingezeten zou hebben dan heb je volkomen gelijk...
[ Posting via Android ]
Gerrittje jij ook bedankt, maar jammer dat je meteen van het slechte vd mens uitgaat, en woorden als bedrog erbij haalt. ik heb foto' s van toen die erin zat en dit kan bevestigd worden door de garage die de auto heeft verkocht. Indien hij er niet ingezeten zou hebben dan heb je volkomen gelijk...
[ Posting via Android ]
Hide post links |
-
- Average Member
Moniek,
Vaak heb je toch voor duurdere systemen en extra accesoires in je auto een aanvullende verzekering nodig.
Als je auto daadwerkelijke braakschade heeft, je een proces verbaal van de politie hebt en aan kan tonen middels foto's en de garagehouder die de wagen geleverd heeft dat het genoemde systeem in de auto zat moet je een redelijke kans op een vergoeding (dagwaarde) hebben volgens mij.
Ik heb een inbraak thuis gehad en daarbij zijn sieraden (erfstukken) en veel audio's gestolen waar ik ook alleen maar foto's van had en dat is ook vergoed op basis dagwaarde.
Nu is de dagwaarde van navigatie systemen na 3 jaar al nihil denk ik, geldt ook voor computers.
Al met al blijf aandringen bij de verzekering, eventueel met een rechtsbijstand als je die hebt.
p.s Een bon van aankoop staat meestal op naam, datum, waar ingebouwd, etc of het apparaat staat gerigistreerd bij Pioneer voor garantie of updates,daar schiet je niet veel mee op,een verzekering is moeilijk te misleiden.
suuces....
Vaak heb je toch voor duurdere systemen en extra accesoires in je auto een aanvullende verzekering nodig.
Als je auto daadwerkelijke braakschade heeft, je een proces verbaal van de politie hebt en aan kan tonen middels foto's en de garagehouder die de wagen geleverd heeft dat het genoemde systeem in de auto zat moet je een redelijke kans op een vergoeding (dagwaarde) hebben volgens mij.
Ik heb een inbraak thuis gehad en daarbij zijn sieraden (erfstukken) en veel audio's gestolen waar ik ook alleen maar foto's van had en dat is ook vergoed op basis dagwaarde.
Nu is de dagwaarde van navigatie systemen na 3 jaar al nihil denk ik, geldt ook voor computers.
Al met al blijf aandringen bij de verzekering, eventueel met een rechtsbijstand als je die hebt.
p.s Een bon van aankoop staat meestal op naam, datum, waar ingebouwd, etc of het apparaat staat gerigistreerd bij Pioneer voor garantie of updates,daar schiet je niet veel mee op,een verzekering is moeilijk te misleiden.
suuces....
Hide post links |
-
- Senior Member
Als jij een (kopie) aankoopbon toont die niet bij het toestel hoort wat je toont, pleeg je bedrogMoniek schreef: Indien hij er niet ingezeten zou hebben dan heb je volkomen gelijk...
Dat is niet alleen volgens mij, maar altijd zo
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Moderator
Ik ga voor Robsel zijn bijdrage:
Een aankoopbon tonen die niet de jouwe is, zal bij ontdekking door een verzekeringsmaatschappij als (poging tot) fraude worden aangemerkt. En boven een bepaald bedrag komt er altijd een onderzoek.
Tevens geeft het een code achter je naam, die ook problemen gaat geven bij andere (nog af te sluiten) verzekeringen en bij uitbetalen van een claim van reeds afgesloten verzekeringen.
Zo'n code raak je niet zomaar kwijt, zoals ook opgemerkt door Gerritje.
En inderdaad, de afschrijvingstermijn van apparatuur is heden ten dagen zeer kort.
Zonde, we leven steeds meer in een weggooi cultuur.
Ik zeg: Doe het niet! Verkoopprijs van dergelijke toestellen is bij de verzekering goed bekend, dus daar ga je hem toch niet voor nodig hebben.
Bedrog en Fraude zijn familie van elkaar, maar wel verschillende leden. En dan heb je ook nog zo iets als misleiding...
Maar goed, dat gaat een discussie op zich worden, waar topicstarter niet mee geholpen is.
- braakschade
- proces verbaal
- foto's voor/na inbraak
- verklaring garagehouder (misschien staat er iets op aankoopnota van de auto)
Een aankoopbon tonen die niet de jouwe is, zal bij ontdekking door een verzekeringsmaatschappij als (poging tot) fraude worden aangemerkt. En boven een bepaald bedrag komt er altijd een onderzoek.
Tevens geeft het een code achter je naam, die ook problemen gaat geven bij andere (nog af te sluiten) verzekeringen en bij uitbetalen van een claim van reeds afgesloten verzekeringen.
Zo'n code raak je niet zomaar kwijt, zoals ook opgemerkt door Gerritje.
En inderdaad, de afschrijvingstermijn van apparatuur is heden ten dagen zeer kort.
Zonde, we leven steeds meer in een weggooi cultuur.
Ik zeg: Doe het niet! Verkoopprijs van dergelijke toestellen is bij de verzekering goed bekend, dus daar ga je hem toch niet voor nodig hebben.
Ben ik niet met je eens.Gerritje schreef:Als jij een (kopie) aankoopbon toont die niet bij het toestel hoort wat je toont, pleeg je bedrogMoniek schreef: Indien hij er niet ingezeten zou hebben dan heb je volkomen gelijk...
Dat is niet alleen volgens mij, maar altijd zo
Bedrog en Fraude zijn familie van elkaar, maar wel verschillende leden. En dan heb je ook nog zo iets als misleiding...
Maar goed, dat gaat een discussie op zich worden, waar topicstarter niet mee geholpen is.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0