Mijn dealer heeft een avic-F930BT in mijn auto gebouwd. Nu wil een Map upgrade unlocking doen maar waar kan ik
het productnummer en het cd/media nummer vinden om een password op de pioneer site aan te kunnen maken.
Er zit geen micro-sd kaart bij en waar kan ik de kaart gegevens vinden.
Al vast dank voor de hulp.
Map Upgrade Unlocking Tool
-
- Junior Member
-
- Normal Member
Re: Map Upgrade Unlocking Tool
Word vanzelf duidelijk als je de map-upgrade van pioneer aanschaft, dan krijg je voor maar 149 euro
twee sd kaartjes, 1 van 8 en 1 van 2 gb en een goede uitleg hoe je dit moet doen, de mapcode zit ook in het doosje.
De divece id kun je in het menu van het toestel vinden.
De kaartgegevens die geleverd zijn in het toestel staan op de site, ik heb het ook nooit in het toestel gevonden.
twee sd kaartjes, 1 van 8 en 1 van 2 gb en een goede uitleg hoe je dit moet doen, de mapcode zit ook in het doosje.
De divece id kun je in het menu van het toestel vinden.
De kaartgegevens die geleverd zijn in het toestel staan op de site, ik heb het ook nooit in het toestel gevonden.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Hoi PJD,
Kun je me wat meer uitleg geven. Ik had gedacht dat je bij de aanschaf van zo'n duur product een update krijgt naar de laatste kaart. De flitspalen zijn na registratie op de site ook een jaar lang gratis.
Er is bij mij dus een nieuw apparaat ingebouwd waar een kaart op geïnstalleerd is. Het apparaat is van augustus 2011 zoals op doos staat aangegeven.
Hoe kan ik hier nu de nieuwste kaart op krijgen en als ik die moet kopen waar kan ik die dan web bestellen.
Op welke site kan ik zien welke kaart er op mijn apparaat is geïnstalleerd?
Ik hoop dat je me wat meer uitleg kunt geven.
Kun je me wat meer uitleg geven. Ik had gedacht dat je bij de aanschaf van zo'n duur product een update krijgt naar de laatste kaart. De flitspalen zijn na registratie op de site ook een jaar lang gratis.
Er is bij mij dus een nieuw apparaat ingebouwd waar een kaart op geïnstalleerd is. Het apparaat is van augustus 2011 zoals op doos staat aangegeven.
Hoe kan ik hier nu de nieuwste kaart op krijgen en als ik die moet kopen waar kan ik die dan web bestellen.
Op welke site kan ik zien welke kaart er op mijn apparaat is geïnstalleerd?
Ik hoop dat je me wat meer uitleg kunt geven.
Hide post links |
-
- Normal Member
Als het goed is zijn de laatste kaarten voor geinstaleerd, je krijgt jammer genoeg geen laatste kaart garantie.
Ik heb een 920 en de laatste update er 3 weken geleden opgezet, je kunt iets afleiden aan de nav software, versie 2..... is oud, versie 3.......... is de laatste en die krijg je met de nieuwste kaarten mee.
Ik heb even geprobeerd te zoeken of er een update is voor de 930, kan hem niet vinden, wel voor de 920, dus ik denk dat je al de nieuwste hebt.
En pioneer geeft bijna niets te downloaden, zelfs de bleutooth niet, die kreeg ik bij de kaartupdate, lekker dan als je al een half jaar slechte verbinding hebt omdat je telefoon niet goed word ondersteund.
Volgende word weer een kenwood, is allemaal iets beter geregeld.
En flitspalen kun je langer gratis krijgen, na een jaar opnieuw registreren op de pioneer site, krijg je een nieuwe code voor weer een jaar.
Ik heb een 920 en de laatste update er 3 weken geleden opgezet, je kunt iets afleiden aan de nav software, versie 2..... is oud, versie 3.......... is de laatste en die krijg je met de nieuwste kaarten mee.
Ik heb even geprobeerd te zoeken of er een update is voor de 930, kan hem niet vinden, wel voor de 920, dus ik denk dat je al de nieuwste hebt.
En pioneer geeft bijna niets te downloaden, zelfs de bleutooth niet, die kreeg ik bij de kaartupdate, lekker dan als je al een half jaar slechte verbinding hebt omdat je telefoon niet goed word ondersteund.
Volgende word weer een kenwood, is allemaal iets beter geregeld.
En flitspalen kun je langer gratis krijgen, na een jaar opnieuw registreren op de pioneer site, krijg je een nieuwe code voor weer een jaar.
Hide post links |
-
- Junior Member
Dank je voor de antwoorden.
Ik heb inderdaad versie 3 draaien dus dat zou de nieuwste moeten zijn.
Een kaartupdate zal er dus nog niet zijn.
Zal vanavond eens proberen om de flitspalen er op te krijgen.
Een goede tip om na een jaar opnieuw te registreren voor opnieuw een jaar gratis flitspalen.
Mijn HTC Sensation werkt prima met de bleutooth verbinding. Nog geen problemen gehad.
Nogmaals dank voor de hulp.
Ik heb inderdaad versie 3 draaien dus dat zou de nieuwste moeten zijn.
Een kaartupdate zal er dus nog niet zijn.
Zal vanavond eens proberen om de flitspalen er op te krijgen.
Een goede tip om na een jaar opnieuw te registreren voor opnieuw een jaar gratis flitspalen.
Mijn HTC Sensation werkt prima met de bleutooth verbinding. Nog geen problemen gehad.
Nogmaals dank voor de hulp.
Hide post links |
-
- Normal Member
Geen dank, en de nieuwe software draaid er dus al op, en pioneer is heel regelmatig met zijn kaart updates, 1 keer per jaar en deze is net een maand of 2 uit.
Dus volgend jaar september/oktober zal de update beschikbaar zijn vermoed ik.
Dus volgend jaar september/oktober zal de update beschikbaar zijn vermoed ik.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 514