OK Gene, ik vind het ook prima zo, en heb er ook absoluut geen behoefte meer aan om van Postma (c.s.) nog enige informatie te krijgen, voor zover hij deze mocht hebben. Mijn vraag, mijlenver terug in dit draadje, was volkomen normaal en bedoeld om iemand vanuit hier verder te kunnen helpen. Ik had gehoopt op een normale manier verder te kunnen. Maar het geeft niet, inmiddels heeft mij iemand via een pm een uitstekende raad gegevenR.S.Postma schreef:Sorry hoor, maar ik heb helemaal geen last met wie dan ook, en ook hoef ik het beleid bij Pioneer niet te veranderen, want ik heb de nieuwe versie zoals mij is verteld en geschreven, geinstalleerd zonder problemen en met mij diverse andere mensen die een Pioneer ANH-9PR hebben. Maar wat ik niet begrijp is dat theorie voor jullie belangrijker schijnt te zijn dan praktijk.
Voor mij was deze topic al op 1-3-2007 beeindigd, maar 3 weken later moest Bessie weer zo nodig oude koeien uit de sloot halen en waarom? Het antwoord heb ik al eerder geschreven( je weet wel van die "tussen de regels door")
Gr.R.S.
JW en alle andere betrokkenen, dank je wel voor de inzet en informatie waar we wél wat aan hadden.
Groeten,
Bessie