kabels Avic x1r
-
- Junior Member
kabels Avic x1r
Heeft iemand voedingkabel en speaker kabel liggen.Stekkers van mij is een verknipt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Wat bedoel je precies met voedingkabel en speakerkabel??
Is het stekkerblok eraf, en zo ja, hoe komt dit dan?
Ik neem aan dat je het over de stroomkabel van de blackbox hebt......
Kan je niet gewoon bij Halfords of zo een verloopkabel kopen en die stekkers eraan zetten?
Is het stekkerblok eraf, en zo ja, hoe komt dit dan?
Ik neem aan dat je het over de stroomkabel van de blackbox hebt......
Kan je niet gewoon bij Halfords of zo een verloopkabel kopen en die stekkers eraan zetten?
Hide post links |
-
- Junior Member
De kabelstekker die uit de radio komt.Want ik heb de stekker aan de andere kant geknipt,want hij moest in een stekker in de auto zelf,maar omdat er zoveel kabels en stekkers werd kon ik toen achter de radio allemaal niet kwijt.Maar nu ga ik veel meer dde dashboard open maken om ruimte te maken.
En wil tevens stuurwielbediening in hebben.Dus moet ik wel weer de originele kabel terug.
En wil tevens stuurwielbediening in hebben.Dus moet ik wel weer de originele kabel terug.
Hide post links |
-
- Senior Member
Kan je niet gewoon de afgeknipte stekkers er weer aan zetten
Lijkt me trouwens sterk dat je door het verwijderen van alleen het stekkerblok wel genoeg ruimte had achter de radio.
De Avic X1 is toch een klapscherm met losse blackbox.....
Er is bij mij een dubbeldin ingebouwd met losse navigatie, CD-wisselaar, iPod, USB, DAB TV-tuner, Bluetooth carkit en koptelefoon en ook nog speciale interface voor de stuurwielbediening en achteruitrijcamera.
Die past ook met enig beleid
Lijkt me trouwens sterk dat je door het verwijderen van alleen het stekkerblok wel genoeg ruimte had achter de radio.
De Avic X1 is toch een klapscherm met losse blackbox.....
Er is bij mij een dubbeldin ingebouwd met losse navigatie, CD-wisselaar, iPod, USB, DAB TV-tuner, Bluetooth carkit en koptelefoon en ook nog speciale interface voor de stuurwielbediening en achteruitrijcamera.
Die past ook met enig beleid
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0