Herkenning beller

jokidok1
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2009 20:05

Herkenning beller

Bericht door jokidok1 »

Ik heb al mijn contacten naar de Pioneer avic F910bt gezonden. Ze staan erin en ik kan opbellen. Maar als ik gebeld wordt, worden ze nooit herkend. Ik zie altijd alleen het telefoonnummer dat belt. Heeft iemand hier een oplosing voor?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: Herkenning beller

Bericht door quell »

jokidok1 schreef:Ik heb al mijn contacten naar de Pioneer avic F910bt gezonden. Ze staan erin en ik kan opbellen. Maar als ik gebeld wordt, worden ze nooit herkend. Ik zie altijd alleen het telefoonnummer dat belt. Heeft iemand hier een oplosing voor?
Sommige systemen zijn gevoelig voor het feit of er wel of geen +31 voor het nummer staat...
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jokidok1
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2009 20:05

Bericht door jokidok1 »

Ja dat had ik gelezen, maar ik heb het met en zoinder +31 geprobeerd. Evengoed geen herkenning.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

het is belangrijk om je contacten goed te ordenen, dus met voornaam, achternaam.
Dergelijke systemen sorteren op of achternaam of op voornaam, ben jij daar niet consequent in dan krijg je dergelijke problemen.
Ook treden dergelijke problemen op als je een nummer bijvoorbeeld 2x in de lijst hebt staan, dus bijv op sim en in het telefoongeheugen.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jokidok1
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2009 20:05

Bericht door jokidok1 »

Dank voor de reactie, helaas is dt niet de oorzaak. Ik heb geen enkel nummer dubbel in de lijst en alles staat netjes op voor en achternaam. Ook staat er niks op mijn simkaart. Ik heb een iphone, zou dat een oorzaak kunnen zijn?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
martijn83
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2010 13:26

Bericht door martijn83 »

Heb je al een oplossing voor dit probleem?
Ik heb onlangs ook een F910BT aangeschaft en werkt met een iPhone 2G. (oude model dus). Ik zat alleen met 3 probleempjes:

* Geluidskwaliteit van bluetooth is erg slecht
* Als een contact belt staat er gewoon een +31...... nummer die ook in het adresboek staat maar pioneer herkent de contactpersoon niet.
* Als ik gebeld word dan gaat de F910 altijd naar de navigatiekaart. Dus na een gesprek moet je telkens naar bron en dan weer iPod selecteren.

Het eerste probleem heb ik inmiddels opgelost door de firmware te downgraden van 3.30 naar 2.90.

Maar met name het laatste probleem is echt vervelend.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jokidok1
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2009 20:05

Bericht door jokidok1 »

Hoi, ik ga proberen te downgraden, maar dat heb ik nog nooit gedaan, gaat dat hetzelfde als upgraden? Em waar heb je de software vandaan?

Bij mij gaat hij ook op de navigatie als ik gebeld word. Daar heb ik ook geen oplossing voor. Hoor graag als iemand dat weet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • verkeersbord herkenning
    door dsjp » 02 okt 2017 09:57 » in Mercedes
    Reacties: 1
    Weergaves: 1085
  • Tiguan 2017, Verkeersteken herkenning in combi Discover Media 2 werkt niet
    door CPK » 11 jan 2017 09:42 » in V.A.G
    Reacties: 35
    Weergaves: 17383

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”