Beveiliging van het systeem

feyenoordpikkie
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 okt 2009 07:35

Beveiliging van het systeem

Bericht door feyenoordpikkie »

:( Ik had tot voor kort de F700BT......Vannacht de pech gehad dat een onverlate dacht dat het voor hem is. Niets aan te doen maar nu maar weer kijken voor een nieuw systeem.
Op zich had de 700BT wel eens zijn kuren maar ik had er geen moeite mee. Alleen nu ik hem kwijt ben was ik benieuwd of de beveiliging bij de nieuwere toestellen werkt? Ze praten over een wachtwoord om in te stellen maar als ik het goed begrijp kun je dit dan weer op een of andere manier omzeilen als de stroom eraf is geweest. Klopt dit want dan is het wachtwoord toch ook waardeloos!!!!!!!!
Ik baal enorm dat ik weer om een nieuw systeem moet maar ik vind het erger dat als deze gestolen wordt dat een ander hem simpelweg weer kan gebruiken........
Ik ben benieuwd welk type het best beveiligd kan worden en wacht jullie reacties af.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gewoonmich
Normal Member
Normal Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 feb 2009 10:48

Re: Beveiliging van het systeem

Bericht door gewoonmich »

feyenoordpikkie schreef::( Ik had tot voor kort de F700BT......Vannacht de pech gehad dat een onverlate dacht dat het voor hem is. Niets aan te doen maar nu maar weer kijken voor een nieuw systeem.
Op zich had de 700BT wel eens zijn kuren maar ik had er geen moeite mee. Alleen nu ik hem kwijt ben was ik benieuwd of de beveiliging bij de nieuwere toestellen werkt? Ze praten over een wachtwoord om in te stellen maar als ik het goed begrijp kun je dit dan weer op een of andere manier omzeilen als de stroom eraf is geweest. Klopt dit want dan is het wachtwoord toch ook waardeloos!!!!!!!!
Ik baal enorm dat ik weer om een nieuw systeem moet maar ik vind het erger dat als deze gestolen wordt dat een ander hem simpelweg weer kan gebruiken........
Ik ben benieuwd welk type het best beveiligd kan worden en wacht jullie reacties af.
Wachtwoord is waardeloos!!! Dus niet doeltreffend. Afneembaar scherm is het enigste wat werkt als je hem tenminste verwijderd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • R-Link systeem
    door moneymaker » 05 sep 2018 23:42 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 1052
  • RNS of ander systeem
    door Nielsk » 05 apr 2015 09:50 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 526
  • Android Navigatie systeem X1 BMW
    door vemps » 10 aug 2017 21:04 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 567
  • Backup terugplaatsen op systeem
    door kees1957 » 10 jan 2019 17:53 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 615
  • Compleet systeem DV 2300
    door FVDL » 20 nov 2016 14:59 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 451
  • Upgrade navigatie systeem
    door ajrsteenbeek » 02 jun 2015 15:58 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 0
    Weergaves: 1855
  • Wat voor navigatie systeem?
    door Civic023 » 05 aug 2014 22:13 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 1
    Weergaves: 843

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”