Avic X1
-
- New Member
Avic X1
Het CD loopwerk van mijn Avic X1 blokkeert zodra ik de CD uit de Avic X1 wil laten schuiven. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat komt het meeste voor? Vuil? Mechanisch defect? Is dit zelf te verhelpen of moet je hiervoor naar een expert gaan? Graag jullie ervaringen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Het zit je niet echt mee met je Avic X1
Een mogelijkheid is i.d.d. om de Avic zelf open te schroeven en te kijken of er ergens iets zichtbaars verbogen is.
Maar normaal heb je wel 1 of 2 jaar garantie op dat soort toestellen toch?
Alternatief is om je apparaat bv bij http://www.cerepair.nl/ te brengen zodat zij hem kunnen nakijken.
Van Kenwood weet ik dat je daar naar toe wordt gestuurd als er technische problemen met je Kenwood Autoradio/NAV etc. is.
Een mogelijkheid is i.d.d. om de Avic zelf open te schroeven en te kijken of er ergens iets zichtbaars verbogen is.
Maar normaal heb je wel 1 of 2 jaar garantie op dat soort toestellen toch?
Alternatief is om je apparaat bv bij http://www.cerepair.nl/ te brengen zodat zij hem kunnen nakijken.
Van Kenwood weet ik dat je daar naar toe wordt gestuurd als er technische problemen met je Kenwood Autoradio/NAV etc. is.
Hide post links |
-
- Senior Member
De Avic X1 kwam als eerste op de markt, een jaar of 4 geleden als ik me goed herinner.
Daarna kwam de X1R, gevolgd door de X3(BT).
De X1 zal dus vast niet meer in de garantie vallen, tenzij 'ie kort geleden origineel-in-de-doos gekocht, en vervolgens toen pas bij Pioneer geregistreerd is.
Derhalve de vraag aan Willem Kooimans: van wanneer dateert deze X1, en heb je 'm al lang(er) of kort geleden overgenomen of zoiets?
Bij oudere X1's is dit een "bekend verschijnsel", reparatie bij CE-Repair is dan waarschijnlijk de enige optie. Met de vraag of dat nog loont
In het andere draadje zal ik reageren op het BT verhaal.
Groet,
JW
Daarna kwam de X1R, gevolgd door de X3(BT).
De X1 zal dus vast niet meer in de garantie vallen, tenzij 'ie kort geleden origineel-in-de-doos gekocht, en vervolgens toen pas bij Pioneer geregistreerd is.
Derhalve de vraag aan Willem Kooimans: van wanneer dateert deze X1, en heb je 'm al lang(er) of kort geleden overgenomen of zoiets?
Bij oudere X1's is dit een "bekend verschijnsel", reparatie bij CE-Repair is dan waarschijnlijk de enige optie. Met de vraag of dat nog loont
In het andere draadje zal ik reageren op het BT verhaal.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 452