Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zusje van de X1 (of broertje zo je wilt). Hoewel de site vooral door Amerikanen bezocht lijkt te worden, is er voor de X1 bezitter soms toch nuttige info te krijgen: http://www.avicx1forums.com.
Vanuit Pioneer zelf een aardige site (niet informatief, wel met enkele leuke gimmicks waaronder een mediaplayer skin): http://www.avic-n1.com
Maar dit forum is en blijft natuurlijk voor ons het best!
Mijn naam is Johan, en ik ben gepensioneerd.
Ik ben nog steeds in het bezit van drie Becker navigatiesystemen:
De éérste is een Becker Traffic Assist Z201.
Daarna een Becker Professional.6 LMU (deze in defect).
Verder...
Ik heb onderlaatst een auto gekocht met daarin een Avic-X1 systeem, dit dateert waarschijnlijk uit 2004. Nu ben ik op zoek naar een installatie cdrom want er is een nieuwe accu geplaatst en alles is weg. Is er iemand die mij kan helpen?
Ik heb onderlaatst een auto gekocht met daarin een Avic-X1 systeem, dit dateert waarschijnlijk uit 2004. Nu ben ik op zoek naar een installatie cdrom want er is een nieuwe accu geplaatst en alles is weg. Is er iemand die mij kan helpen?
Goede morgen!
Even een vraag, ik wil het bovenstaande systeem aanschaffen. Ben zelf in het bezit van een iphone 6s plus en wil deze aansluiten voor appradio. Kan iemand mij vertellen welke kabels ik daarvoor nodig heb? En is er iemand bekend met de...
101070.jpg ik heb sinds kort dit systeem in mijn Ford Focus zitten en heb hier 2 vragen over.
ik kan geen DVD kijken terwijl mijn auto in beweging is, nou weet ik wel dat dit ook niet veilig is maar mijn vrouw die naast mij zit kan dus ook niet...
wie weet er of dat er andere software en kaarten op de AVIC F 806 BT gezet kan worden want het ziet er niet naar uit dat daar voorlopig
updates voor uitkomen het systeem draait nu op dat van Naviextras.als het mogelijk zou zijn zou ik er wat anders...