AVIC-HD3, afneembare display

swiftmania
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2006 03:56

AVIC-HD3, afneembare display

Bericht door swiftmania »

Hallo,

Heb een losse Garmin ben er erg tevreden over, maar ben op zoek naar een vast systeem met alles in één. Gekeken naar Eonon en andere, ook die van volkswagen, wil ik in een Baleno plaatsen. Maar 1 ding weerhoudt me, diefstalgevoelig en een duur alarmsysteem kan bruin niet trekken. Nu las ik hier over Pioneer en mn avic-hd3 lijkt me wel wat, alleen, is dat display afneembaar? Via google en dan specifactions opgezocht en daar staat een ja achter. Op MP staan er te koop heb de verkoper gemaild en die zegt dat niet afneembaar is. Wat klopt er dan nog van? Op zich lijkt het me wel wat dat systeem van Pioneer, zijn de kaarten goed te verkrijgen mn Oost-Europa: Servië,Kroatië, etc?

Alvast bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: AVIC-HD3, afneembare display

Bericht door quell »

swiftmania schreef:Hallo,

Heb een losse Garmin ben er erg tevreden over, maar ben op zoek naar een vast systeem met alles in één. Gekeken naar Eonon en andere, ook die van volkswagen, wil ik in een Baleno plaatsen. Maar 1 ding weerhoudt me, diefstalgevoelig en een duur alarmsysteem kan bruin niet trekken. Nu las ik hier over Pioneer en mn avic-hd3 lijkt me wel wat, alleen, is dat display afneembaar? Via google en dan specifactions opgezocht en daar staat een ja achter. Op MP staan er te koop heb de verkoper gemaild en die zegt dat niet afneembaar is. Wat klopt er dan nog van? Op zich lijkt het me wel wat dat systeem van Pioneer, zijn de kaarten goed te verkrijgen mn Oost-Europa: Servië,Kroatië, etc?

Alvast bedankt!
De HD1 / HD2 / HD3 systemen van Pioneer hebben GEEN afneembaar front..
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Voordat je besluit om de Pioneer HD3 of ander toestel met afneembaar front aan te schaffen geef ik je een paar zaken in overweging:
  • Updaten van dit toestel is uitsluitend mogelijk dmv van een officiële nooit eerder gebruikte DVD met uniek nummer waarmee je een paswoord op de Pioneer site kunt krijgen. Dit is voor velen een teleurstelling en voor anderen juist de reden om deze toestellen nimmer te kopen
  • De dekking in Oost Europa is nog steeds summier en van Servië, Bosnië, Montenegro en Herzegovina NUL. Kroatië is slechts gedekt vwb de uiterste kuststrook en enkele steden in het binnenland met de verbindingswegen. Voor een redelijk goede en complete dekking ben je eigenlijk nog steeds aangewezen software zoals van iGO. Alle bekende vaste systemen, zowel OEM als after market, laten het hier hopeloos afweten
  • Het toestel in ondertussen vwb de gebruikte techniek alweer verouderd. Losse units voor BT en iPod en USB nodig. Concentreer je liever op een modern toestel met SD kaart
  • De toestellen met afneembaar front van JVC hebben een buitengewoon slechte naam vwb updates
  • De veel geprezen Kenwoods krijgen voorzover nu bekend ook een broertje met afneembaar front. Maar het zijn en blijven apparaten zonder puls en gyro, met de bekende, storende tekortkomingen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Mercedes ML comands aps display informatie
    door Wimschuldink » 05 dec 2016 10:32 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 516
  • Navi 950 in Opel mokka display kleur veranderen
    door Roswell » 17 okt 2016 19:29 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 1308
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 22:38 » in Mobiele Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 433
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 15:44 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 473
  • Avic F30BT
    door ReneterH » 19 jan 2015 19:17 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 354
  • AVIC-F960DAB
    door ralphaa » 16 jan 2015 19:24 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1228
  • avic F30BT
    door heinsandra » 16 jan 2015 13:20 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 426

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”