Avic F-900BT -> POI's op SD kaart?

burtonblade
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2010 14:06

Avic F-900BT -> POI's op SD kaart?

Bericht door burtonblade »

Hallo,

Ik heb een Avic F 900 BT in de vrachtwagen zitten en heb hierin al mijn klanten waar ik moet leveren als POI's opgeslagen in het navigatie systeem.

Nu komt er binnenkort een nieuwe vrachtwagen bij met zo'n navigatie systeem en zou ik ook daarin alle klanten willen zetten, maar om het niet helemaal opnieuw te moeten doen wil ik ze kopieren van de ene vrachtwagen naar de andere.

Dus is mijn vraag: is het mogelijk om poi's naar een SD kaartje te kopieren om dit SD kaartje dan gewoon in de tweede vrachtwagen te gebruiken? Ik heb al overal gezocht maar vind het niet, je kan wel van het SD kaartje naar het systeem kopieren maar vind niet hoe het van het systeem naar de SD kaart moet.

Het systeem is uitgerust met de laatste software en kaarten (CNSD-100F)

Dank u

Nico

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
burtonblade
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2010 14:06

Bericht door burtonblade »

nog niemand...

Wel ik heb zelf nog wat zitten proberen en begin te denken dat dit helemaal niet mogelijk is. Zelfs als ik probeer een nieuwe POI aan te maken en die op te slaan op de SD kaart in de map poi's (die ik op de computer had aangemaakt met navgate feeds) lukt het niet.
Het lijkt alsof hij het op de SD kaart zet en gebruikt zelfs het POI icoontje dat ik zelf met de computer had aangemaakt, maar van zodra je de SD kaart uit neemt staat de poi gewoon op het systeem en is op de SD kaart niets te vinden.

Blijkbaar is het alleen mogelijk POI's op een SD kaart te zetten via de computer :-(
Dit vind ik dan wel een groot minpunt

Nico

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

burtonblade schreef:nog niemand...

Wel ik heb zelf nog wat zitten proberen en begin te denken dat dit helemaal niet mogelijk is. Zelfs als ik probeer een nieuwe POI aan te maken en die op te slaan op de SD kaart in de map poi's (die ik op de computer had aangemaakt met navgate feeds) lukt het niet.
Het lijkt alsof hij het op de SD kaart zet en gebruikt zelfs het POI icoontje dat ik zelf met de computer had aangemaakt, maar van zodra je de SD kaart uit neemt staat de poi gewoon op het systeem en is op de SD kaart niets te vinden.

Blijkbaar is het alleen mogelijk POI's op een SD kaart te zetten via de computer :-(
Dit vind ik dan wel een groot minpunt

Nico
Dat is dan niet alleen bij dit systeem het geval, maar bij (bijna?) alle vastingebouwde systemen.

Bij een PDA-met-navigatie werkt dat anders, daar kun je via je computer toegang krijgen tot het systeem.
Zoiets heb je niet bij de vaste navi's, daar is een SD-kaart, CD/DVD of USB een noodzakelijk tussen-medium waarmee je input op je Navi hebt. Maar iets daaruit halen, da's een heel ander verhaal, daarvoor moet de Firmware een computerachtig besturings karakter krijgen. En dat heeft 'ie niet.

Overigens, ook bij een PDA gaat dat niet via SD of USB-stick, die moet dat door en rechtstreekse koppeling met je PC bewerkstelligen. Zo'n koppeling heb je dan ook nodig met de vaste Navi, dán zou je via de laptop zoiets moeten kunnen doen. Maar dan moet die koppelmogelijkheid er wel zijn, uiteraard :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
burtonblade
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2010 14:06

Bericht door burtonblade »

Bedankt voor je reactie, JW.

Wel spijtig om te horen maar ik had al wel zo'n vermoede.

Dan zal het al de cordinaten noteren worden op een bladje papier om dan via navgate feeds deze op de SD kaart te zetten... redelijk omslachtig werk voor +200 klanten maarja... er zal niets anders op zitten hé :-)

Nico

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • pioneer avic 900bt
    door Dijkhuizen » 02 nov 2015 20:18 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 555
  • Kaart update AVIC-F980BT
    door johan48 » 18 dec 2017 12:58 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1195
  • avic-F320Bt ziet op sd kaart geen sattelietten
    door Ria » 02 mei 2016 19:49 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 608
  • Kaart Update
    door Start » 24 sep 2017 12:58 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 4129
  • update kaart
    door Hansw1 » 16 aug 2017 21:56 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 1213
  • Kaart installeren
    door mzl58 » 30 sep 2017 17:49 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 1050
  • Micro SD kaart
    door sjefke59 » 24 mei 2015 01:26 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 970

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”