Ik laat de AVIC-D3 door dealer van auto inbouwen voor de levering.
1/. hoe zijn de ervaringen met het gebruik van de BT adapter ? Dus werkt dit probleemloos in de praktijk. Ik gebruik de Samsung D600. Het lijkt alsof de adapter zelf eenvoudig is in te bouwen.
2/. iPod adapter geeft niet alle relevante gegevens van MP3 weergave weer via de AVIC-D3. Kan het beter opgelost worden, weergave van MP3 of CD's en tegelijkertijd gebruik van navigatie DVD voor navigatie ? Ik heb geen extra CD/DVD-speler besteld.
Ik moet dit doorgeven, als ik iets wil veranderen, omdat de nieuwe auto binnenkort geleverd wordt.
Ik heb niet de tijd en de mogelijkheid gehad, om het zelf uit te kunnen zoeken.
AVIC-D3 met BT-adapter
-
- Normal Member
-
- Senior Member
1. is al uitgebreid over gerapporteerd
http://files.pioneer.eu/files/eur/Car/B ... yGuide.pdf
2. CD weergave met navigatie is mogelijk.
Ik heb je de links naar de instructies gegeven en op blz 31 wordt dit uit de doeken gedaan. gaarne zelf ook eens iets lezen. Meer gegevens van de Ipod krijg je niet dan wat er al over geschreven is.
http://files.pioneer.eu/files/eur/Car/B ... yGuide.pdf
2. CD weergave met navigatie is mogelijk.
Ik heb je de links naar de instructies gegeven en op blz 31 wordt dit uit de doeken gedaan. gaarne zelf ook eens iets lezen. Meer gegevens van de Ipod krijg je niet dan wat er al over geschreven is.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Ik heb er iig goede ervaringen mee .
Het enige is dat mijn Samsung D900 soms blijft hangen op BT nadat ik mijn auto heb uitgezet maar dit komt door de telefoon zelf. Daardoor is de accu snel leeg (van de telefoon) dus veel laden maar goed, je gebruikt dan ook je Bluetooth de hele tijd.
Het enige is dat mijn Samsung D900 soms blijft hangen op BT nadat ik mijn auto heb uitgezet maar dit komt door de telefoon zelf. Daardoor is de accu snel leeg (van de telefoon) dus veel laden maar goed, je gebruikt dan ook je Bluetooth de hele tijd.
[size=75]Volkswagen Golf V 2.0 TDI DSG 3d S-Line
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]
Pioneer AVIC-D3BT (Bluetooth) + CD-I200 (iPod)[/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-