Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Probeer al enkele malen mijn navigatiemenu te gebruiken om ergens naar toe te rijden maar hij vindt geen enkel van mijn straten Als ik gewoon rij kan ik wel op het plannetje alles zien en verloopt alles ok maar vanaf dat ik een route wil laten berekenen loopt het fout. Telkens krijg ik enkel straatnamen van Oostenrijk te zien Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Je vervalt weer in dezelfde fout als voorheen
Lees de gebruiksaanwijzing en probeer uit te legen wat je hebt gedaan, niet wat er mis is
Zonder een beschrijving van de handelingen en hun gevolg kun je niet geholpen worden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
fiestaboyke schreef:Probeer al enkele malen mijn navigatiemenu te gebruiken om ergens naar toe te rijden maar hij vindt geen enkel van mijn straten Als ik gewoon rij kan ik wel op het plannetje alles zien en verloopt alles ok maar vanaf dat ik een route wil laten berekenen loopt het fout. Telkens krijg ik enkel straatnamen van Oostenrijk te zien Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ik denk dat je ergens in het bestemmingsmenu als eerste het land in moet voeren.....
Zie blz 41 e.v. van de handleiding.....
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.
Het is hem nu reeds enkele malen verteld, maar het is makkelijker te vragen dan te lezen
RTFM
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
ok, zal morgen eens op m'n werk vragen of ik de handleiding mag afdrukken, dan kan ik het eens grondig doorlezen. Want zo op de computer heel die handleiding lezen zie ik niet zitten hoor.
Ik heb een probleem met mijn radio navigatie. Pioneer Avic F310BT .
sinds kort kan ik geen adres invoeren. deze is grijs belicht.
ook andere functie's doen het niet.
Enkel mijn history functie en ( naar mijn huis ) doen het.
door Beckermanneke » 09 mar 2016 18:31 » in TomTom
Ik heb ontdekt dat de adressen die ik aan maak in My Drive op mijn PC na overseinen in mijn Tomtom GO veranderd in een ander adres, zie onderstaand voorbeeld, en volgens Tomtom klantenservice is dit normaal dat hij dit doet?
Ik heb onderlaatst een auto gekocht met daarin een Avic-X1 systeem, dit dateert waarschijnlijk uit 2004. Nu ben ik op zoek naar een installatie cdrom want er is een nieuwe accu geplaatst en alles is weg. Is er iemand die mij kan helpen?
Ik heb onderlaatst een auto gekocht met daarin een Avic-X1 systeem, dit dateert waarschijnlijk uit 2004. Nu ben ik op zoek naar een installatie cdrom want er is een nieuwe accu geplaatst en alles is weg. Is er iemand die mij kan helpen?
Goede morgen!
Even een vraag, ik wil het bovenstaande systeem aanschaffen. Ben zelf in het bezit van een iphone 6s plus en wil deze aansluiten voor appradio. Kan iemand mij vertellen welke kabels ik daarvoor nodig heb? En is er iemand bekend met de...
101070.jpg ik heb sinds kort dit systeem in mijn Ford Focus zitten en heb hier 2 vragen over.
ik kan geen DVD kijken terwijl mijn auto in beweging is, nou weet ik wel dat dit ook niet veilig is maar mijn vrouw die naast mij zit kan dus ook niet...