ANH-P9R

Daze
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2010 13:14

ANH-P9R

Bericht door Daze »

hallo,

sinds een aantal weken heb ik de pioneer ANH-P9R. Van deze radio ben ik tevreden maar 1 spijtig detail, de GPS heeft dikwijls zijn kuren. na het laden van GPS-cdrom (na het resetten van de radio) maakt deze verbinding en geeft deze radio min of meer correct aan waar ik mij bevind met mijn wagen. Maar na het adres in te geven van bestemming geeft deze bijvoorbeeld aan, Rijksweg 10km volgen. Maar als ik mijn bestemming bereikt heb en een doolhof van straten gepasseerd ben geeft deze nog steeds aan dat ik op de rijksweg ben. Het aantal km's daarentegen die ik zogezegd op de rijksweg maak varieert wel, het begint met bijvoorbeeld 10km rijksweg volgen maar als ik de rijksweg verlaat blijft deze staan op bijvoorbeeld 5.6km rijksweg volgen. en later staat er ineens 21km rijksweg volgen. ik snap niet goed waar het probleem ligt. soms geeft hij aan dat als ik bijvoorbeeld richting de rijksweg rijdt dat ik de vorige baan 20km moet volgen terwijl deze maar 1km lang is. Waar kan dit aan liggen? slechte ontvangst gps? verkeerd aansluiten op de snelheidsmeter?

hopelijk tot snel!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: ANH-P9R

Bericht door JW »

Heb je al in het set-up menu gekeken of alle funkties goed werken?
Heb je daar voldoende Sat's, werkt de puls correct, en wat is de kalibratiestatus in dat menu?

Voorts de vraag of je de achteruit goed aangesloten hebt.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”