aanschaf 910bt

floyd100
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 jul 2009 11:49

aanschaf 910bt

Bericht door floyd100 »

Hallo,

Wij willen graag een 910bt in onze auto plaatsen maar ik wordt niet echt vrolijk van al de negatieve berichten over de pioneer navigatie. Is het echt zo slecht en is er dan een alternatief.(ander merk) Het moet in ieder geval een 2din zijn en compleet met versterker , tuner , dvd, bluetooth .

Bvd, Dirk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: aanschaf 910bt

Bericht door quell »

floyd100 schreef:Hallo,

Wij willen graag een 910bt in onze auto plaatsen maar ik wordt niet echt vrolijk van al de negatieve berichten over de pioneer navigatie. Is het echt zo slecht en is er dan een alternatief.(ander merk) Het moet in ieder geval een 2din zijn en compleet met versterker , tuner , dvd, bluetooth .

Bvd, Dirk
Volgens mij als ik zo op de fora rondkijk, zijn inmiddels zo goed als alle problemen wel opgelost (inmiddels software versie 3.0). Enig resterend punt is nog de wat lange opstart tijd, maar als je daar mee kunt leven, is het denk ik inmiddels geen slecht systeem...
Schijnt dat bij de eerste versies (700/900, software 1.0) de software voor Pioneer door een extern bedrijf ontwikkeld is. Inmiddels heeft Pioneer de ontwikkeling zelf ter hand genomen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
floyd100
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 jul 2009 11:49

Bericht door floyd100 »

Oke, dus het is niet onverstandig om deze te laten plaatsen. Gaat om veel centjes dus wil het wel graag zeker weten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

floyd100 schreef:Oke, dus het is niet onverstandig om deze te laten plaatsen. Gaat om veel centjes dus wil het wel graag zeker weten.
Los daarvan, omdat het om veel geld gaat, is het altijd een goed idee om er eens mee te spelen bij de (een) dealer, om te kijken of bijv. de gebruikersinterface, mogelijkheden etc. je bevallen.... Smaken verschillen :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

ik laat de mensen de verschillen zien, meestal kiezen ze zelf dan al voor Kenwood.

Het is wel zo dat de 910 absoluut een verbetering is tov de 900.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
floyd100
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 jul 2009 11:49

Bericht door floyd100 »

Nou dan ga ik morgen ook maar eens de kenwood bekijken.

Dank

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Vergelijk ze gewoon met elkaar, en kijk dan welke je het beste lijkt. Kijk daarbij ook naar de schermresolutie, en hoe de wegen zichtbaar worden, daar is verschil te zien. Hopelijk tref je een verkoper die dit objectief doet.

Wat je dan niet kunt testen is het verschil tussen de systemen op het punt van al-dan-niet-pulsaansluiting. De 910 heeft die wel, de Kenwoods niet.
Daarover is al heel veel geschreven op dit forum, laatstelijk nog in http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... hp?t=12813

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Wimpie44
Normal Member
Normal Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 27 jul 2007 23:30

Bericht door Wimpie44 »

Ik heb de F910BT bekeken en dat ding ziet er heel fraai uit. Op basis van mijn eerdere ervaringen met Pioneer, zou ik zo weer een Pioneer aanschaffen.

Met Kenwood heb ik met andere producten goede ervaringen, maar dat geldt ook voor Pioneer.

Vergelijk gewoon wat van dat spul. Vraag ook wat kaart updates kosten. Pioneer was daar altijd prijzig mee.
Kenwood weet ik niet.

Het voordeel van de 2 DIN oplossing is dat je een navigatie systeem en een audio/video systeem in een unit hebt.
Dit is ook gelijk het nadeel, want ze wippen die 2 DIN units zo uit een auto. Als je de unit mechanisch lokt, heb je bij een diefstalpoging of diefstal veel extra schade, dat gaat sowieso ten koste van no-claim trede.

Een alarminstallatie is geen overbodige luxe.

Veel succes met de keuze en veel plezier ermee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • aanschaf navigatie
    door greet » 24 apr 2020 14:46 » in Aankoop advies
    Reacties: 0
    Weergaves: 255
  • aanschaf tweedehands pioneer avic-x3
    door gizmobinky » 04 mei 2016 21:25 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 4
    Weergaves: 869

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”