Voordelen van Nav. CD updates

WaggonerW
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2006 10:54

Voordelen van Nav. CD updates

Bericht door WaggonerW »

Ik ben sinds begin vorig jaar in het bezit van een 2e hands TravelPilot E2 met een Benelux CD van 2004, die ik inmiddels alweer in de 2e auto heb ingebouwd. Over het algemeen werkt het heel behoorlijk, alleen duurt het vaak lang voordat mijn lokatie wordt herkend (een paar straten), en daar gaat mijn vraag ook over. Laatst reed ik ongeveer een kwartier door Utrecht (oud gedeelte) voordat het richtingspijltje verdween en er instructies kwamen. Zoals gezegd duurt het meestal ook wel even, maar dit vond ik wel extreem lang. Ik heb een redelijk tot goede satellietontvangst (satellietsymbool was tijdens mijn rit door Utrecht ook vrijwel constant zichtbaar), en de tacho werkt naar behoren (ook nog een keer tijdens de rit gecontroleerd). Ik heb er tijdens de inbouw ook op gelet dat de gyro in de juiste positie staat. Achteruitrijsignaal is niet aangesloten (in de vorige auto had ik hem aan de aarde gelegd, maakte ook geen verschil bij lokatieherkenning), maar bij de inbouwtest staat het pijltje altijd omhoog. Ik heb hem voor de zekerheid daarna ook nog maar weer eens opnieuw gekalibreerd, maar ik vroeg me af of het normaal is dat de positiebepaling zo lang duurt, en of de aanschaf van een update van de nav. CD dit zou kunnen verhelpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pn4000 Updates nog verkrijgbaar?
    door Mrkvnn » 22 mar 2018 05:30 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 514
  • TomTom Go60 met lifetime updates - € 149.95
    door wmp » 26 dec 2014 16:22 » in Gespot
    Reacties: 1
    Weergaves: 776
  • Any updates and maps for VDO VRM 6200 + PC 5200/40?
    door Driver.Yo » 14 aug 2017 21:47 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 790
  • geen MapShare updates meer?
    door cortrans » 01 mei 2022 11:45 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 286
  • Geen updates meer voor ingebouwde VDO-Dayton systemen
    door Marc Veen » 27 sep 2014 11:22 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 25828
  • Peugeot 5008 Blue Lease Executive > Connect Nav welke updates
    door MeMyself » 08 sep 2015 16:31 » in Peugeot
    Reacties: 0
    Weergaves: 14015

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”